LG, Yeni Ticari Kliması 'Multi V III' ile Türkiye’de %20 Pazar Payı Hedefliyor



Tüketici elektroniği, mobil iletişim ve beyaz eşya sektörlerinin küresel oyuncusu LG Electronics, yeni ürünü Multi V III ile enerji tasarruflu teknolojiye yönelik talebin hızla arttığı Avrupa’da, ticari klimalardaki çalışmalarına daha fazla ağırlık vermeye ilişkin uzun vadeli planlar yapıyor. Multi V III hakkında bilgi veren LG Türkiye Genel Müdürü Calvin Cho, “LG Electronics olarak, dünya genelindeki lider rolümüzü Türkiye’de de başarıyla sürdürüyoruz. Bu amaçla, bizim için stratejik öneme sahip bir pazar ve merkez olan Türkiye’de, yenilikçi projelerimizi hayata geçirmeye devam ediyoruz. Bu doğrultuda, sektördeki öncü duruşumuzun Türkiye pazarındaki yansıması olacağına inandığımız yeni ürünümüz Multi V III ticari klimamızın Türkiye pazarına yeni bir soluk getireceğine inanıyoruz” dedi.



Üç önemli özelliğiyle öne çıkıyor

Multi V III, üç önemli özelliğiyle ön plana çıkıyor: Daha yüksek verimlilik, daha büyük kapasite ve daha uzun borulama. LG’nin benzersiz invertör kompresörü V-Scroll ve HiPORTM   (Yüksek Basınçlı Yağ Geri Dönüşü) teknolojisi sayesinde, daha da artan enerji verimi, sektördeki en yüksek değerlerin arasında yer alan 4,58 (8HP’lik model için) düzeyinde bir COP (performans katsayısı) sağlıyor.

Multi V III’ün bir başka üstün özelliği ise, buz çözmeden dolayı, iç mekanlarda sürekli olarak konfor sağlayan kesintisiz ısıtma sistemi. Ayrıca, 1.000 metrelik toplam borulama uzunluğu ve birim başına 20HP kapasitesiyle (dört birim bağlandığında maksimum 80HP) Multi V III’ün kurulumu ve bakımı son derece basit.

LG Electronics, ürünün başarısına inanıyor

"Akıllı teknolojilerimiz ve şık tasarımlarımızla, 2000 yılından bu yana global klima pazarına liderlik etmekteyiz” şeklinde sözlerine devam eden Calvin Cho, “Bu bağlamda, MULTI V III ürünümüz, bu alanda dünya genelinde bir trend haline gelen enerji tasarrufunu maksimuma çıkararak, çözümlere odaklandığımızın bir kanıtıdır. Bu ürünümüzün başarısına duyduğumuz güvenle 2014 yılına kadar küresel satışlarda 10 milyar dolarlık bir satış hedefliyoruz” dedi. 

Cho, “LG Klima ve Enerji Çözümleri İş Birimi’nin globalde ilk çeyrek gelirleri bir yıl önceye göre yüzde 23,8 artarak 1,45 trilyon Kore Wonu’na (1,3 milyon dolar) ulaşırken, 39 milyar Kore Wonu (35 milyon dolar) işletme karı elde edildi. Stratejik ürün portföylerimiz ile Kore, Güney ve Kuzey Amerika ve BDT pazarlarında hızla büyüdük. Ortadoğu ile Afrika’daki politik istikrarsızlıklara ve Asya’da umulandan daha serin seyreden mevsim koşullarına bağlı risklere rağmen, yoğun satış sezonu yaklaşırken hem konut tipi, hem de ticari klimalara yönelik talebin artacağını öngörüyoruz. LG’nin B2B altyapısına ve yeni iş fırsatlarına yönelik yatırımlarımızın uzun vadedeki büyüme hızımızı artırması bekliyoruz” dedi.