LG, Yeni Ticari Kliması 'Multi V III' ile Türkiye’de %20 Pazar Payı Hedefliyor
Tüketici elektroniği, mobil iletişim ve beyaz eşya sektörlerinin küresel
oyuncusu LG
Electronics, yeni ürünü Multi V III ile enerji
tasarruflu teknolojiye yönelik talebin hızla arttığı Avrupa’da, ticari
klimalardaki çalışmalarına daha fazla ağırlık vermeye ilişkin uzun vadeli
planlar yapıyor. Multi V III hakkında bilgi veren LG Türkiye Genel Müdürü
Calvin Cho, “LG Electronics olarak, dünya genelindeki lider
rolümüzü Türkiye’de de başarıyla sürdürüyoruz. Bu amaçla, bizim için stratejik
öneme sahip bir pazar ve merkez olan Türkiye’de, yenilikçi projelerimizi hayata
geçirmeye devam ediyoruz. Bu doğrultuda, sektördeki öncü duruşumuzun Türkiye
pazarındaki yansıması olacağına inandığımız yeni ürünümüz Multi V III ticari
klimamızın Türkiye pazarına yeni bir soluk getireceğine inanıyoruz” dedi.
Üç
önemli özelliğiyle öne çıkıyor
Multi V III, üç önemli
özelliğiyle ön plana çıkıyor: Daha yüksek verimlilik, daha büyük kapasite ve
daha uzun borulama. LG’nin benzersiz invertör kompresörü V-Scroll ve
HiPORTM (Yüksek Basınçlı Yağ Geri Dönüşü) teknolojisi sayesinde,
daha da artan enerji verimi, sektördeki en yüksek değerlerin arasında yer alan
4,58 (8HP’lik model için) düzeyinde bir COP (performans katsayısı)
sağlıyor.
Multi V III’ün bir başka üstün özelliği ise, buz çözmeden
dolayı, iç mekanlarda sürekli olarak konfor sağlayan kesintisiz ısıtma sistemi.
Ayrıca, 1.000 metrelik toplam borulama uzunluğu ve birim başına 20HP
kapasitesiyle (dört birim bağlandığında maksimum 80HP) Multi V III’ün kurulumu
ve bakımı son derece basit.
LG Electronics,
ürünün başarısına inanıyor
"Akıllı teknolojilerimiz ve şık
tasarımlarımızla, 2000 yılından bu yana global klima pazarına liderlik
etmekteyiz” şeklinde sözlerine devam eden Calvin Cho, “Bu bağlamda, MULTI V III
ürünümüz, bu alanda dünya genelinde bir trend haline gelen enerji tasarrufunu
maksimuma çıkararak, çözümlere odaklandığımızın bir kanıtıdır. Bu ürünümüzün
başarısına duyduğumuz güvenle 2014 yılına kadar küresel satışlarda 10 milyar
dolarlık bir satış hedefliyoruz” dedi.
Cho, “LG Klima ve Enerji
Çözümleri İş Birimi’nin globalde ilk çeyrek gelirleri bir yıl önceye göre yüzde
23,8 artarak 1,45 trilyon Kore Wonu’na (1,3 milyon dolar) ulaşırken, 39 milyar
Kore Wonu (35 milyon dolar) işletme karı elde edildi. Stratejik ürün
portföylerimiz ile Kore, Güney ve Kuzey Amerika ve BDT pazarlarında hızla
büyüdük. Ortadoğu ile Afrika’daki politik istikrarsızlıklara ve Asya’da
umulandan daha serin seyreden mevsim koşullarına bağlı risklere rağmen, yoğun
satış sezonu yaklaşırken hem konut tipi, hem de ticari klimalara yönelik talebin
artacağını öngörüyoruz. LG’nin B2B altyapısına ve yeni iş fırsatlarına yönelik
yatırımlarımızın uzun vadedeki büyüme hızımızı artırması bekliyoruz”
dedi.