Lafarge Dalsan ISO 9001:2000'le Bir İlki Gerçekleştirdi
Alçı ve Alçı Levha Sistemleri'nin üreticisi Lafarge Dalsan, sektöründe bir ilki gerçekleştirdi ve Ansi Rab akreditasyonuna sahip belgelendirici American Quality Assesors kurumundan ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi'ni alarak, ürün ve hizmet kalitesine verdiği önemi bir kez daha kanıtladı.
Lafarge Dalsan, ürün kalitesinin standardını sürekli kılmak ve müşteri memnuniyetini devamlı artırmak amacıyla başlattığı "kalite yönetim sistemi" kurma çalışmalarını, kısa bir sürede başarıyla tamamladı. Kurulan proje ekibinin önderliğinde gerçekleştirilen eğitimlerin sonucunda, etkili ve ölçülebilir hedefler saptandı. Şirketin dinamizmini, devingenliğini ve güvenilirliğini pekiştiren bir sistem oluşturuldu.
Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Daloğlu, tüm Lafarge Dalsan çalışanlarınca inançla benimsenmiş olan kalite politikasını şu şekilde özetledi: "Lafarge Dalsan ürün ve hizmet kalitesini daima bir adım ileri götürmeyi hedefleyen, müşterilerinin beklentilerini en ayrıntılı şekilde tespit ederek bu beklentileri eksiksiz ve tam zamanında karşılamaya özen gösteren, işbirliği içerisinde olduğu tedarikçilerin kalıcılığına katkıda bulunan, marka bilinirliğini ve kalitesini sürekli kılmak için devamlı öğrenen ve kendini geliştiren, sadece ilişkide olduğu kişi ya da kurumlara değil tüm topluma karşı üstlendiği sorumlulukları yerine getirmeye inanan bir kuruluştur."
Kısa bir dönemde, hedeflediği Kalite Yönetim Sistemi'ni inşa eden ve etkinleştiren Lafarge Dalsan, 71 yıldan bu yana geçmişten getirdiği deneyim ve bugüne yansıttığı çağdaş vizyonuyla oluşturduğu modern tesislerinde yılda 440 bin ton toz alçı ile 12 milyon m2 çeşitli ebat ve nitelikte alçı levha üretimi yapmaktadır.