“Kapasiteye Değil, Teknolojiye Yatırım Yapacağız”



Seramiksan Satış Pazarlama Grup Başkan Yardımcısı M. Süreyya Çağlar, Türkiye’deki 3. büyük seramik üretici olduklarını söyledi ve ekledi: “ Bu tarihten sonra yatırımı kapasiteye değil, markaya ve teknolojiye yapacağız.” Fuar’da ilk kez vitrifiye ürünlerini sergileyen Seramiksan, High Glossy teknolojisi ile yüksek parlaklıkta üretilen ürünleri, klasiği yeniden yorumlayan Golden ve Titan koleksiyonu ve gerçek mermer efektini karolara taşıdığı Full Lappato Alabaster, Brecha, Calacata, Marmobianco serileriyle dikkat çekti. Şirket, High-Glossy teknolojisi ile üretilen ürünleri, bakteri barındırmayan ve kolay temizlenebilen Nanotech ürünleri ve üç boyutlu dijital baskı teknolojisiyle hayat bulan Digiart ürünleriyle fark yaratmayı hedefledi. “Türk müşteriler mağazalara banyo almaya gidiyor” diyen Çağlar, Seramiksan’ın tüm mağazalarında ıslak zeminde uygulanan tüm ürünlerin bulunacağını ifade etti.

Kentsel dönüşüm yapı sektörüne yarayacak

A plus ürünleri ile ön plana çıktıklarını söyleyen Çağlar, yabancıların Türkiye’den konut almasıyla birlikte Seramiksan ürünlerine talebin artacağını ifade etti. Kentsel dönüşüm projelerinin birçok sektörü yakından ilgilendirdiğini belirten Çağlar, “Türkiye’de son 40 yıldır yapılan konutların kalitesi sıkıntılı. Kentsel dönüşüme birlikte 6-7 milyon konut yenilenecek. Yenilenen konutlarda müşterilerin beğeni ve zevkleri ön plana çıkacak” dedi.