Bu yıl 62. yılını kutlayan Kale Grubu’nun şirketi Kalekim, boya sektörüne Bi’Boya isimli yeni bir marka kazandırdı. Kalekim’in ilklere imza atmaya devam ettiğini belirten Kalekim Genel Müdürü Altuğ Akbaş, “Uzun çalışmalar ve araştırmalar sonucunda, boya sektöründe yepyeni bir adım attık ve tüm boya ürünlerimizi Bi’Boya markasıyla üretmeye başladık. Bi’Boya ile aynı zamanda yeni dijital uygulamalarımızı da hayata geçirdik. Bi’Boya, sadece bir boya markası olmanın ötesinde, ülkemizde online satış yapan bir boya platformu oldu” dedi.
Balıkesir’deki Kalekim fabrikasında boya üretimine ağırlık vereceklerini vurgulayan Altuğ Akbaş, şunları söyledi: “Yapı kimyasallarının her dalında üretim yapan Kalekim olarak, 45 milyon lira yatırımla hizmete açtığımız Balıkesir fabrikamızda, boya alanında üretimi tek merkeze toplayıp büyüterek yeni bir faza geçtik. 7’nci fabrikamız Balıkesir’de konsolide ettiğimiz boya üretimimizi, Bi’Boya markamızın altında yeni bir soluk ve iş modeli ile büyüteceğiz.”
Altuğ Akbaş
Boya ve seramik ustalarının dahil olduğu cep telefonu uygulaması Bi’Usta; tüketicileri, ustalarla bir araya getiriyor. Tüketici, evinin veya işyerinin iç ve dış mekanlarını boyatmak için Bi’Usta sistemine giriyor ve sistemdeki ustalardan ücretsiz keşif hizmeti alıyor. Tüketiciler Bi'Usta’yı indirip hizmet almak istedikleri işi ve alanı seçiyor. Alan bilgilerini girip (kaç metrekare, kaç oda gibi) teklif bekliyor.
Kalekim Usta Kulübü'ne üye olduktan sonra sisteme dahil olan ustalar ise Bi’Usta Kurumsal’da profillerini oluşturup; evini, işyerini boyatmak isteyen kullanıcılara teklif veriyor. Müşteri ile anlaştıktan sonra hemen işe koyuluyor. Bu sistemde tüketiciler ustaları puanlayabiliyor, böylece ustanın sistem içerisindeki puanı artıyor. Ayrıca Bi’Usta sisteminde ‘Garantili Usta’lar da bulunuyor. Seramik uygulaması yaptırmak isteyenler, dilerlerse Garantili Usta’lardan da teklif alabiliyor.