Ülkemizde yalıtım bilincini geliştirmek, yalıtımın ülke ekonomisine ve
bireylere sağladığı faydaları anlatmak amacıyla 1993 yılında kurulan İZODER,
yalıtımın önemine dikkat çekmek için yeni bir reklam kampanyası başlattı. Reklam
kampanyasının yüzü olarak da Kadir Çöpdemir seçildi. Geçtiğimiz
yıl 'Isı Avcıları' çalışması için de Kadir Çöpdemir ile el
sıkışan İZODER, yeni reklam kampanyasıyla ısı yalıtımı kadar su, ses ve yangın
yalıtımının da önemli olduğuna dikkat çekmeye çalışıyor.
Bu anlamda kamuoyunun dikkatini
çekmek için ısı, su, ses ve yangın yalıtımına yönelik olarak 5 ayrı reklam filmi
çekildi. İki gün süren çekimler boyunca Kadir Çöpdemir kimi zaman üzerinde
sabahlığı, yüzünde maskesiyle depremden korkmuş bir kadını kimi zaman da uzun
saçlarıyla rockçı bir genci canlandırdı.
“Evimin yalıtımına dikkat etmemiştim”
Çekimler kadar kamera arkasının da
eğlenceli geçtiği sette Kadir Çöpdemir, reklam çekimini izlemeye gelen halka,
binalarına yalıtım yaptırmaları konusunda nasihatte bulunmayı ihmal etmedi.
Çöpdemir, “Siz evinizi alırken binanın yalıtımına dikkat ettiniz mi?” sorusuna
ise, “İZODER ile tanışana kadar yalıtımın ne kadar önemli olduğunun farkında
değildim. Yalıtımı sadece ısı ile sınırlı biliyordum. Oysa yalıtım ısı, ses, su
ve yangını kapsayan geniş bir terimmiş. Ben evimi alırken yalıtım konusuna ne
yazık ki dikkat etmemiştim; ancak şimdi bu konuda oldukça hassasım” cevabını
verdi.
Finansbank’ın finans sektörü sponsoru olarak yer aldığı kampanyaya
sektörün en güçlü firmaları Ardex, Baumit, Dyo, Fawori, Kalekim, Lafarge Dalsan,
Mavikale ve Trakya Cam da sponsorluk desteği verdiler.