İZODER'den Yalıtım Bilinci için Yeni Reklam



Ülkemizde yalıtım bilincini geliştirmek, yalıtımın ülke ekonomisine ve bireylere sağladığı faydaları anlatmak amacıyla 1993 yılında kurulan İZODER, yalıtımın önemine dikkat çekmek için yeni bir reklam kampanyası başlattı. Reklam kampanyasının yüzü olarak da Kadir Çöpdemir seçildi. Geçtiğimiz yıl 'Isı Avcıları' çalışması için de Kadir Çöpdemir ile el sıkışan İZODER, yeni reklam kampanyasıyla ısı yalıtımı kadar su, ses ve yangın yalıtımının da önemli olduğuna dikkat çekmeye çalışıyor.

Bu anlamda kamuoyunun dikkatini çekmek için ısı, su, ses ve yangın yalıtımına yönelik olarak 5 ayrı reklam filmi çekildi. İki gün süren çekimler boyunca Kadir Çöpdemir kimi zaman üzerinde sabahlığı, yüzünde maskesiyle depremden korkmuş bir kadını kimi zaman da uzun saçlarıyla rockçı bir genci canlandırdı.



“Evimin yalıtımına dikkat etmemiştim”

Çekimler kadar kamera arkasının da eğlenceli geçtiği sette Kadir Çöpdemir, reklam çekimini izlemeye gelen halka, binalarına yalıtım yaptırmaları konusunda nasihatte bulunmayı ihmal etmedi. Çöpdemir, “Siz evinizi alırken binanın yalıtımına dikkat ettiniz mi?” sorusuna ise, “İZODER ile tanışana kadar yalıtımın ne kadar önemli olduğunun farkında değildim. Yalıtımı sadece ısı ile sınırlı biliyordum. Oysa yalıtım ısı, ses, su ve yangını kapsayan geniş bir terimmiş. Ben evimi alırken yalıtım konusuna ne yazık ki dikkat etmemiştim; ancak şimdi bu konuda oldukça hassasım” cevabını verdi.



Finansbank’ın finans sektörü sponsoru olarak yer aldığı  kampanyaya sektörün en güçlü firmaları Ardex, Baumit, Dyo, Fawori, Kalekim, Lafarge Dalsan, Mavikale ve Trakya Cam da sponsorluk desteği verdiler.