DHA'nın haberine göre, Uraloğlu, “İzmir Çevre Yolu dışında ikinci bir çevre yolu için kafa yormaya başladık. Mevcut çevre yolunun yetersiz kalması durumunda, ikincisi yapılsa nerede olur, nereden geçer ve nasıl olur sorularının yanıtını aramaya başladık” dedi.
İzmir Çevre Yolu’nu kullanan araç sayısının günlük 60 bin olduğunu, bunun yerine göre değiştiğini söyleyen Abdülkadir Uraloğlu, “Üç şerit gidiş üç şerit gelişli mevcut yol 80 bin araca kadar taşıyabilir. Biz bu rakamlara ulaştıktan sonrasını düşünüyoruz. Alternatif yolun projesinin hazırlanması ve yapımının alacağı süre düşünülürse şimdiden çalışmaya başlamak çok normal” diye konuştu.
Aydın-Denizli otoyolu
Uraloğlu, İzmir-Aydın-Antalya Otoyolu’nun Denizli’ye kadar olan 130 kilometrelik kısmının projesinin bittiğini, yapımının yap-işlet-devret ya da merkezi bütçe içinden yapılıp yapılmayacağı konusunda karar aşamasına gelindiğini bildirdi.