İnşaattaki Büyüme Yeni Stratejileri Getirdi



Daha az enerji tüketen, çevreci ve yaşam kalitesini artırmaya yönelik fonksiyonları ankastre ürünlerine olan ilgi her geçen artıyor. Sektörde ciddi bir değişim ve dönüşüm rüzgarı olduğunu ifade eden Silverline Ankastre Pazarlama Direktörü Mehmet Aygül, “Teknoloji ve fonksiyonellik ankastre ürünlerde kendini daha çok öne çıkarırken tasarım ve estetiği iyi yansıtması ile de ankastre diğer mutfak ürünlerinden ayrışıyor. Teknoloji, tasarımlarda kolaylıkla vurgulanırken estetik ile çok rahat buluşturulabiliyor. Modern yaşam tarzlarının daha fazla tercih edilmesi, fonksiyonel ve ihtiyaca hızlı cevap verebilen teknolojinin yaşam alanlarına girmesi, yenileme pazarının hareketlenmesi ile ankastre ürünlere ilgi de arttı, geleneksel ürünlerden modern ürünlere geçiş hızlandı, ürün yenileme ve değişimi ciddi bir ivme kazandı” şeklinde konuştu.   

Reklam Goruntulenme Bolumu

Kentsel dönüşüm süreci ve konut sektöründeki hareketlilik ankastre sektörünün büyümesinde pozitif etki yaratırken inşaat firmaları da bu yaklaşımdan hareketle, mimari projeleri oluştururken tüketicinin yaşam kalitesini artıracak detaylara öncelik tanıyor ve mutfaklarda en yeni teknolojileri kullanarak ankastre pazarının canlanmasına doğrudan etki ediyor.

SilverlineSilverline Ankastre Pazarlama Direktörü Mehmet Aygül

Yapı sektörünün güçlü oyuncuları ile işbirliği

170 sektörü tetikleyen inşaat sektörü ne kadar güçlü ve hareketli olursa ülke ekonomisine de o kadar hareketli olacağına vurgu yapan Mehmet Aygül, “İnşaat sektörü Türkiye ekonomisinin amiral gemisi olarak büyümesini sürdürüyor. Siyasi ve ekonomik çalkantılara rağmen geçen yıla oranla bu yılın aynı aylarında sektör yüzde 17,8’lik bir büyüme gerçekleştirdi. Büyümenin hızla devam edeceği konut sektörüne yönelik hizmet kanallarında biz de farklılıklar yaratmak, projelerde daha aktif olmak ve markamızı müteahhitler ile erkenden buluşturmak için yapı sektörünün önemli tedarikçileri ile işbirlikleri geliştiriyoruz. Evdema, Mopa, Ahşapsan, Güvercin, Olcay Yapı ve Dönmez Yapı gibi ile başlattığımız işbirliklerimizi yeni ve kurumsal yapılar ile daha da genişletmek hedefindeyiz. İnşaat sürecinde birçok kalemi tek bir noktadan tedarik etmek isteyen müteahhitlere yönelik hizmet veren bu kanallar bizler için oldukça önemli” dedi.   

1 Temmuz 2015 tarihinde yeni enerji yasasının yürürlüğe girmesi ile tüm havalandırma grubu ürünlerini yasal standartlara uygun hale getiren Silverline, ayrıca yasa zorunlu kılmamasına rağmen Haziran 2016 itibarı ile tüm ürünlerinde A enerji sınıfına geçen ilk ve tek marka olacağı belirtiliyor. Sadece enerji sınıfında iyileştirme yapmakla kalmayan marka, davlumbaz ve birçok ürün grubunda daha az enerji ile maksimum performans sağlayan ürünler geliştiriyor.

“Ankastre pazarında ilk 5 marka arasındayız”

Silverline’nin Türkiye’de 60’a yakın ulusal ve uluslararası markanın yer aldığı ankastre pazarında ilk 5 marka arasına girmeyi başardığını ifade eden Aygül, Türkiye ankastre pazarının yaklaşık yüzde 35’lik kısmını kaplayan konut pazarında da ilk sıralarda olduklarını söyledi. Proje pazarında yüzde 11 pazar payına sahip olduklarını kaydeden Aygül, sözlerine şöyle devam etti: “Silverline, güçlü üretici kimliğinin yanı sıra hızlı, kaliteli ve esnek çözümler üreterek konut sektörüne adım attığı günden bu yana sektörün önemli oyuncuları arasına girdi. Konut pazarında öncelikli tercih, marka bilinirliliği yüksek, projelere artı değer katan ürünler yönünde. Kaliteli ürün, satış sonrası hizmetler ve tüketiciye yönelik ekstra uygulamalar müteahhitlerin projelerinde ankastre tercihlerini etkiliyor. Biz de kalitemiz ve tasarımlarımızın yanı sıra, ücretsiz keşif ve ürün taşıma hizmetlerimiz, oturum başladıktan sonra garanti başlangıcı, ek garanti uygulamamız, geniş ve çözüm odaklı ürün yelpazemiz ve güvenilir servis ağımız bizi sektörde fark yaratıyoruz.”