IDC 2012 Türkiye CIO Zirvesi Schneider Electric Platin Sponsorluğunda Gerçekleştirildi



IDC 2012 Türkiye CIO Zirvesi, Schneider Electric platin sponsorluğunda, 16-17 Nisan tarihleri arasında Belek’te gerçekleştirildi. Zirvede BT alanındaki uluslararası stratejiler, gelişmekte olan teknolojiler ve öne çıkan uygulamalarla ilgili bilgiler paylaşıldı. Kurumsal Yönetim ve Yazılım alanlarında hizmet veren işletmeler, BT uzmanları ve üst yöneticileri bir araya getiren zirvede, ‘IDC MarketScape: Dünya Çapında Veri Merkezi Altyapı Yönetimi (DCIM) 2011 Satıcı Analizi’ne göre pazar liderliği tescillenen Schneider Electric de bu alandaki en yeni trendleri ve veri merkezleri için sunduğu StruxureWare hizmetiyle ilgili bilgileri katılımcılarla paylaştı.

Schneider Electric Türkiye BT Bölümü Başkan Yardımcısı Hakan Naimoğlu zirvede, veri merkezlerinin fiziksel altyapılarında, verimliliği en üst düzeye çıkartmak üzere tasarladıkları yönetim yazılım paketi Struxureware hakkında bilgi verdi.

DCIM ve Veri Merkezi Tesis Yönetimi (DCFM) yazılım araçlarında, iş açısından kritik tüm fiziksel sistemleri bir araya getiren StruxureWare, veri merkezlerinde, veri toplama, izleme, otomasyon, planlama ve uygulama gibi tüm hizmetleri bir arada sunuyor. Böylece veri merkezlerini daha güvenilir, etkili, verimli, güvenli ve çevre dostu biçimde yönetmek için gerek duyulan tüm veri ve araçlara erişimi sağlayarak, yönetimi kolaylaştırıyor.

Naimoğlu, zirve ile ilgili değerlendirmesinde; “IDC Türkiye CIO Zirvesi, bulunduğumuz bölgede Bilgi Teknolojileri sektörünün önde gelen etkinliklerinden biri olmasının yanı sıra dünyada da yenilikçi şirketler için önemli bir merkezi platform. DCIM alanında pazar lideri Schneider Electric olarak, bu önemli etkinlikte, veri merkezi işlemleri için gelişmiş analiz ve akıllı telefon desteği sunan StruxureWare hizmetimiz dahil, en yeni donanım ve yazılım çözümlerimizle yer almaktan mutluluk duyuyoruz. Schneider Electric olarak, DCIM alanı büyümeye ve gelişmeye devam ettiği sürece, BT ve tesis yönetimini daha akıcı hale getirecek sistemler üzerinde çalışmaya ve müşterilerimize pazardaki en yeni ve gelişmiş DCIM çözümlerini sağlamaya devam edeceğiz” dedi.

Türkiye, 2011 yılında küresel ekonomik şartların hassaslığına ve bölgedeki belirsizliklerden kaynaklanan endişelere rağmen, BT pazarında %9,2 oranında bir yıllık büyüme kaydetti ve 9,346 milyar dolarlık bir hacme ulaştı. Öncelikle donanım yatırımları ile desteklenen bu büyümeyi, yazılım ve hizmet alanları izledi. Ana BT yatırımcıları arasında ise telekom, finans ve kamu sektörleri öne çıktı. (Kaynak: IDC)