Hotpoint-Ariston ile Mudo Concept İşbirliği



Hotpoint-Ariston ve Mudo Concept, beyaz eşyayı ev dekorasyonunun bir parçası haline getirdi. 'Evlerde Yeni Yaşam Alanları Yaratma' konsepti ile biraraya gelen iki markanın işbirliği kapsamında Hotpoint-Ariston’un yeni serisi  'Blackline' ürünleri Türkiye genelinde 12 ilde yer alan 26 Mudo Concept mağazasında tüketicilerin ilgi ve beğenisine sunuldu.    

Tüketicilerine yeni bir yaşam tarzı sunma, ürün geliştirme ve tasarımda en üst kaliteyi yakalama ilkesiyle üretim yapan Hotpoint-Ariston ile “ev ve yaşam için her şey” sloganıyla yola çıkıp kendi alanının Türkiye’deki öncü markasından olan Mudo Concept, birlikte “Yeni Yaşam Alanları” Konseptini yarattı.

Antalya Mudo Concept mağazasında Indesit Company Pazarlama Müdürü Elif Tercan ve Mudo Mağazacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdülkadir Yalçuva’nın katılımıyla düzenlenen lansmanda, moda ve dekorasyonda siyah rengin ihtişamlı geri dönüşü, evlerde yeni nesil teknolojiler, gelenekselin dışına taşan beyaz eşyalar ve mutfak-banyolar dışındaki yeni kullanım alanları ile ilgili bilgi verildi.

Yeni işbirliği çerçevesinde, aralarında İstanbul, Antalya, Ankara, İzmir ve Trabzon’un da bulunduğu 12 ilde yer alan 26 Mudo Concept mağazasında Hotpoint-Ariston Blackline Serisi ürünleri satışa sunulacak. Ayrıca, 20 Ağustos-25 Eylül 2009 tarihleri arasında Mudo Concept mağazalarından alışveriş yapan hergün bir Mudo Exclusive Card sahibine, dünyaca ünlü tasarımcı Makio Hasuike imzalı ürünlerin hediye edileceği çekilişe katılma hakkı kazanacak.