Hotpoint-Ariston
ve Mudo Concept,
beyaz eşyayı ev dekorasyonunun bir parçası haline getirdi. 'Evlerde Yeni
Yaşam Alanları Yaratma' konsepti ile biraraya gelen iki markanın
işbirliği kapsamında Hotpoint-Ariston’un yeni serisi
'Blackline' ürünleri Türkiye genelinde 12 ilde yer alan 26 Mudo Concept
mağazasında tüketicilerin ilgi ve beğenisine sunuldu.
Tüketicilerine yeni bir yaşam tarzı sunma, ürün geliştirme ve tasarımda en
üst kaliteyi yakalama ilkesiyle üretim yapan Hotpoint-Ariston ile “ev ve yaşam
için her şey” sloganıyla yola çıkıp kendi alanının Türkiye’deki öncü markasından
olan Mudo Concept, birlikte “Yeni Yaşam Alanları” Konseptini yarattı.
Antalya Mudo Concept mağazasında Indesit Company Pazarlama Müdürü
Elif Tercan ve Mudo Mağazacılıktan Sorumlu Genel Müdür
Yardımcısı Abdülkadir Yalçuva’nın katılımıyla düzenlenen
lansmanda, moda ve dekorasyonda siyah rengin ihtişamlı geri dönüşü, evlerde yeni
nesil teknolojiler, gelenekselin dışına taşan beyaz eşyalar ve mutfak-banyolar
dışındaki yeni kullanım alanları ile ilgili bilgi verildi.
Yeni işbirliği çerçevesinde, aralarında İstanbul, Antalya, Ankara, İzmir ve
Trabzon’un da bulunduğu 12 ilde yer alan 26 Mudo Concept mağazasında
Hotpoint-Ariston Blackline Serisi ürünleri satışa sunulacak. Ayrıca, 20
Ağustos-25 Eylül 2009 tarihleri arasında Mudo Concept mağazalarından alışveriş
yapan hergün bir Mudo Exclusive Card sahibine, dünyaca ünlü tasarımcı
Makio Hasuike imzalı ürünlerin hediye edileceği çekilişe
katılma hakkı kazanacak.