Hilti, Yeni Ürün ve Teknolojilerini Tanıttı



Geleceği referans alan bakış açısının yanı sıra yenilikçi ürün, servis ve yazılımlarıyla inşaat sektörüne çok sayıda ilki kazandıran Hilti, satış ekibine özel olarak düzenlediği geleneksel “Marketing Wave” etkinliği ile piyasaya çıkacak teknolojilerinin lansmanını yaptı. Ar-Ge temelli yeni ürünleriyle fark yaratmaya devam edeceklerini ifade eden Hilti Türkiye Pazarlama Direktörü Özgecan Işıltan, markanın ileri teknoloji ürünlerine ek olarak geliştirdiği çözümlerle de uluslararası pazara güç katmayı sürdüreceğini söyledi.

Yeni teknolojilerle sektörü domine ediyor
Yarının dünyasını şekillendiren teknolojileri bugünün iş yapış şekillerine entegre ettiklerini belirten Özgecan Işıltan; “Hilti olarak operasyonel süreçleri hızlandıracak birçok yeniliğe imza atmanın heyecanını ve mutluluğunu yaşıyoruz. Şirketimiz için geleneksel hale gelen “Marketing Wave” etkinliğinin bu ayağında yeni ürünlerimizin tanıtımını gerçekleştirdik. Bunlardan ilki olan Hilti MT Modüler Kanal Sistemleri, en hafif yüklerden en ağır yüklere kadar entegre portfolyo sağlayarak tüm askılama ve destek sistemlerini bir arada sunuyor. Bir diğer teknolojimiz RE 500 V4Kimyasal Dübel, yenilenmiş ETA onayı ve EOTA TR069 ile rijit filiz ekimi bağlantılarını çözme imkanı sağlıyor. Pazarın en güçlüsü olan SD 5000 A22 Yeni Jenerasyon Akülü Vidalama Makinesi, hassas vidalama işlerini kolaylaştırmak için daha ergonomik tetik ve elektronik fren özellikleriyle dikkat çekiyor. Piyasanın en hafifi TE 500 Kırıcı, kompakt tasarımı ile maksimum performans ve yüksek manevra kabiliyeti sunuyor. DD 150-U Karot Makinesi ise hem el karotu olarak hem stand ile kullanılabiliyor. 12-162 mm arasında geniş bir çap aralığında delim yapabiliyor. Aynı zamanda vakum tablası ile sabitleme kolaylığı sağlarken özel standı ile açılı delim yapma olanağı sağlıyor” dedi.

ON!Track 3.0 şimdi çok daha kullanıcı dostu
İnşaat profesyonellerinin en büyük sorunlarından biri olan ekipman yönetimi için ON!Track teknolojisini geliştirdiklerini açıklayan Işıltan; “Marketing Wave’de üçüncü jenerasyonunun lansmanını gerçekleştirdiğimiz bu teknoloji, kullanıcı dostu ara yüzü ile dikkat çekiyor. Özel takip gerektiren konular için ana sayfada farklı tablolar oluşturulabilen teknoloji, ekipmanların maliyet raporlamalarının artık günlük, haftalık ve aylık olarak takip edilmesine olanak tanıyor. Sarf malzemelerinin takibinde girilen tüm satın alma bilgilerinin görüntülenebilmesi ve raporlanmasını kolaylaştıran ON!Track 3.0; ekipman, sarf malzemesi, belgeler gibi takip ve raporlama gerektiren birçok konu için günlük, haftalık, aylık ve yıllık raporların ayarlanan tarihlerde otomatik olarak ilgili kullanıcılara mail yoluyla iletilmesini sağlıyor.  Ağ kurulması ve ekipmanlara Bluetooth takılması durumunda Gateway sistemi ile ekipmanların lokasyonlar arası transferi için manuel takibe gerek kalmıyor. Ekipmanlar, tanımlanan akıllı etiketlerin yardımı ile lokasyon değişikliklerini kendisi gerçekleştiriyor. En önemlisi de ERP sistemlerinin ON!Track entegrasyonu artık mümkün hale geliyor.” diyerek sözlerini tamamladı.

 

*

Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında

Dünyanın en küçük ülkelerinden biri olan yaklaşık 39 bin nüfuslu Lihtenştayn Prensliği’nde 1941 yılında doğup, bugün yaklaşık 30 bin çalışanı ile global jenerik marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. Türkiye pazarına ilk kez 1982 yılında giren ve 15 yıl distribütörlük olarak temsil edilen Hilti, 1997 yılından bu yana ise Türkiye’de yüzde 100 yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyet gösteriyor. Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye, başarısını bilgi, birikim ve inovasyon ile sürdürülebilir değer yaratan bir marka olmaya borçlu. Ekonomiye sağladığı katma değer dışında İnsan Kaynakları alanındaki çalışmalarıyla da öne çıkan Hilti, Great Place to Work Enstitüsü tarafından belirlenen “Dünyanın En İyi İşverenleri” listesinde yer alıyor. 2014-2018 yılları arasında “Türkiye’nin En İyi İşverenleri” sıralamasında ilk 10 şirket arasında yer alan Hilti Türkiye ise 2021 yılında gerçekleştirilen Great Place to Work anketinde çalışanlarının yüzde 91’i tarafından “çalışmak için harika bir yer” olarak değerlendirildi.