Kar-Sis A.Ş., 2006 yılında iç piyasanın taleplerini karşılamayı ve bayi ağını genişletmeyi hedefliyor. Antalya 1’inci Organize Sanayi Bölgesi’nde 10 dönümlük arazi üzerinde faaliyet gösterdiklerini belirten Kar-Sis A.Ş. Pazarlama Müdürü Turgut Toprak, “XPS ve EPS plakaların CNC tezgahlarında işlenmesiyle elde edilen, iç ve dış cephe dekor ürünlerini, Türkiye ve yakın komşu ülkelerdeki yaklaşık 400 satış noktasına dağıtan, sektöründe söz sahibi konumda olan bir firmayız” dedi.
Tanıtım ve fuar organizasyonları kapsamında, hedef kitlelerine maksimum düzeyde ulaşmaya çalıştıklarını kaydeden Toprak, “Yeni ürün ve kapasite artışı ile ilgili politikalarını başarıyla yerine getirmiş, otomasyona ağırlık vererek, ürün ve hizmetin kısa sürede tüketiciye ulaşmasını sağladık. Bu yıl olduğu gibi 2006 yılında da en büyük hedefimiz, iç piyasaların taleplerini karşılamak, bayi ağlarımızı güçlendirmek olacaktır” diye konuştu. Toprak, 2005 yılında ihracata verdikleri önemi 2006 yılında da artarak devam etmesini planladıklarını dile getirdi.
Yeni ürünler fuarda İzmir Yapı Fuarı’na 3’üncü kez katıldıklarını belirten Toprak, Polistren Kartonpiyer, Dış Cephe Profiller, Lamba Göbekleri yanı sıra, bu yıl üretimine başlanan EPS Tavan Kaplamaları, Ahşap Görünümlü Model ve Dekoratif Ürünlerle tüketicinin taleplerini ya da ihtiyaçlarını, bu organizasyon ile karşılamayı hedeflediklerini söyledi. Toprak, “Özellikle uluslararası fuarların, firmaların isteklerine cevap verebileceklerine inanıyoruz. Kaliteli ve ciddi bulduğumuz bu tür fuarlara katılmamızın, yurt dışı hedeflerimize önemli bir katkı sağlayacağı bir gerçektir” dedi.
Toplu konut ve mortgage sisteminin inşaat sektörüne katkı sağlayacağını vurgulayan Toprak, işin maddi boyutunun yanında, toplumsal ihtiyaçların karşılanması, istihdam sağlanması ve sektörün genişlemesine katkıda bulunması açısından da faydasının olacağına dikkat çekti. Toprak, inşaat sektöründe, uygulamadan ve malzemeden sorumlu kişilerin yeterli kapasitede ve duyarlı olmasına bağlı olarak, iyi bir denetimle desteklenmesinin sağlanması gerektiğini belirterek, geçmişte yaşanılan acıların tekrarının yaşanmamasını dilediklerini söyledi.
Toprak, “İnşaat sektöründe her yıl binlerce gelişme yaşanıyor ve birbirlerini taklit eden firmalar bir adım ileriye gidemiyor. Bu da piyasada kısır bir çatışma ortamına neden oluyor” diye konuştu. Kaliteden uzaklaşılması ve ucuz ürünlerin piyasada talep görmesiyle, kaliteyi ilke edinmiş firmaların etkinliğinin azaldığını dile getiren Toprak, tüketiciyi bilinçlendirmek için etkinliklere ağırlık verilmesi gerektiğini söyledi.