Grundfos Bayi ve Servisleriyle 2011'i Değerlendirdi, 2012 Beklentilerini Paylaştı



Pompa sektörünün öncü kuruluşlarından Grundfos, geride kalan 2011 yılını değerlendirmek ve 2012’de ortak değerler çerçevesinde ilerleyebilmek adına 'Hızlı Gelişim, Sürdürülebilir Liderlik' toplantısı düzenleyerek, bayilerini bir araya getirdi. Toplantı, Grundfos Türkiye Genel Müdürü Mike W. Otten'in 'Başlangıç Çizgisi' başlıklı konuşmasıyla açıldı. Otten konuşmasında, Grundfos’un yaşanan yönetim değişikliğinin ardından pazardaki liderliğini sürdürmek için oldukça hareketli bir yıl geçirdiğini vurguladı ve Grundfos’un 2011 yılında sergilediği hızlı büyümeyi değerlendirdi. Otten “Hızlı gelişim için tanınan uzmanlarla binalardaki liderliğimizi korumamız, tam anlamıyla evrensel bir ekiple su hizmeti konusunda yarışı hızlandırmamız ve canlanmış bir takımla sektördeki varlığımızı göstermemiz gerekiyor” dedi.

Grundfos’un 2012-2016 yol haritası

Grundfos Türkiye Satış Müdürü Ali Rıza Dağlıoğlu ve Grundfos Türkiye İş Geliştirme Müdürü Hasan Avcı'nın konuşmacı olarak katıldığı '2011 Maç Kritiği ve 2012 Stratejisi' oturumunda Grundfos’un bugünkü başarısının altında yatan insan odaklılık, sürdürülebilirlik, dürüstlük, bağımsızlık ve azim gibi ortak Grundfos değerleri üzerinde duruldu. Ayrıca 2012’de de başarıya ulaşmak için iyi bir satış sürecinin nasıl olması gerektiği tartışıldı. Toplantıda Grundfos’un 2012-2016 stratejisine de değinildi.

Grundfos, enerji verimliliği sağlayan ürünleriyle de yeni yıla hazır

Grundfos Dış Satış Mühendisi Çağlar Şakaklı ve Grundfos Satış Mühendisi Selin Ertuğrul da toplantıda enerji verimliliği sağlayan Grundfos’un A-sınıfı pompalarından bahsetti. Grundfos, enerji verimliliği sağlayan Alpha2 ve Magna sirkülasyon pompalarıyla 1 Ocak 2013’te yürürlüğe girecek olan ve sirkülasyon pompalarına ekodizayn gereksinimleri getiren Avrupa Birliği’nin EUP yönetmeliğini şimdiden yerine getiriyor. Grundfos, Avrupa Birliği’nin enerji tasarrufu sağlama ve çevreyi koruma amacıyla hazırlanan ve 2005 yılında yayınlanan EUP yönetmeliğine uygun olarak Blueflux etiketli pompaları sunuyor. Grundfos’un Blueflux etiketli pompaları, piyasadaki en yüksek verimli motor ile sürülen pompa olma özelliği taşıyor. Bunların yanı sıra toplantıda verimliliği artırmada etkili yeni Sololift2 kompakt pompa istasyonları, yeni paslanmaz çelik NK gibi yeni çözümler de bayilere tanıtıldı.

Toplantıda, Grundfos Pazarlama Sorumlusu Güzide Özcan Baçimer ve Grundfos Müşteri Hizmetleri Müdürü Derya Çuha, katılımcılarla Grundfos’un 2011’deki pazarlama faaliyetlerininin yanı sıra 2012 pazarlama planlarını da paylaştı. 2011’de 8 yurt dışı fabrika gezisi gerçekleştiren Grundfos, Değer Günü ve Marka Günü düzenleyerek de çalışanlardaki marka gücünü pekiştirdi. Farklı bölgelere giderek 247 müşterisine eğitim veren Grundfos, Grundfos Akademi ile de 355 kişiye sektörel bilgi sundu. Grundfos’un 2012’de EUP Kampanyası ve Atıksu Farkındalık Kampanyası’na başlarken, Endüstri Farkındalık Kampanyası ve Blueflux Kampanyasına devam edecek.