Grundfos Bayi ve Servisleriyle 2011'i Değerlendirdi, 2012 Beklentilerini Paylaştı
Pompa sektörünün öncü kuruluşlarından Grundfos, geride kalan
2011 yılını değerlendirmek ve 2012’de ortak değerler çerçevesinde ilerleyebilmek
adına 'Hızlı Gelişim, Sürdürülebilir Liderlik' toplantısı
düzenleyerek, bayilerini bir araya getirdi. Toplantı, Grundfos Türkiye Genel
Müdürü Mike W. Otten'in 'Başlangıç Çizgisi' başlıklı
konuşmasıyla açıldı. Otten konuşmasında, Grundfos’un yaşanan yönetim
değişikliğinin ardından pazardaki liderliğini sürdürmek için oldukça hareketli
bir yıl geçirdiğini vurguladı ve Grundfos’un 2011 yılında sergilediği hızlı
büyümeyi değerlendirdi. Otten “Hızlı gelişim için tanınan uzmanlarla binalardaki
liderliğimizi korumamız, tam anlamıyla evrensel bir ekiple su hizmeti konusunda
yarışı hızlandırmamız ve canlanmış bir takımla sektördeki varlığımızı
göstermemiz gerekiyor” dedi.
Grundfos’un 2012-2016 yol haritası
Grundfos Türkiye Satış Müdürü Ali Rıza Dağlıoğlu ve Grundfos
Türkiye İş Geliştirme Müdürü Hasan Avcı'nın konuşmacı olarak
katıldığı '2011 Maç Kritiği ve 2012 Stratejisi' oturumunda Grundfos’un bugünkü
başarısının altında yatan insan odaklılık, sürdürülebilirlik, dürüstlük,
bağımsızlık ve azim gibi ortak Grundfos değerleri üzerinde duruldu. Ayrıca
2012’de de başarıya ulaşmak için iyi bir satış sürecinin nasıl olması gerektiği
tartışıldı. Toplantıda Grundfos’un 2012-2016 stratejisine de değinildi.
Grundfos, enerji verimliliği sağlayan ürünleriyle de yeni yıla
hazır
Grundfos Dış Satış Mühendisi Çağlar Şakaklı ve Grundfos
Satış Mühendisi Selin Ertuğrul da toplantıda enerji verimliliği
sağlayan Grundfos’un A-sınıfı pompalarından bahsetti. Grundfos, enerji
verimliliği sağlayan Alpha2 ve Magna sirkülasyon pompalarıyla 1 Ocak 2013’te
yürürlüğe girecek olan ve sirkülasyon pompalarına ekodizayn gereksinimleri
getiren Avrupa Birliği’nin EUP yönetmeliğini şimdiden yerine getiriyor.
Grundfos, Avrupa Birliği’nin enerji tasarrufu sağlama ve çevreyi koruma amacıyla
hazırlanan ve 2005 yılında yayınlanan EUP yönetmeliğine uygun olarak Blueflux
etiketli pompaları sunuyor. Grundfos’un Blueflux etiketli pompaları, piyasadaki
en yüksek verimli motor ile sürülen pompa olma özelliği taşıyor. Bunların yanı
sıra toplantıda verimliliği artırmada etkili yeni Sololift2 kompakt pompa
istasyonları, yeni paslanmaz çelik NK gibi yeni çözümler de bayilere tanıtıldı.
Toplantıda, Grundfos Pazarlama Sorumlusu Güzide Özcan
Baçimer ve Grundfos Müşteri Hizmetleri Müdürü Derya
Çuha, katılımcılarla Grundfos’un 2011’deki pazarlama faaliyetlerininin
yanı sıra 2012 pazarlama planlarını da paylaştı. 2011’de 8 yurt dışı fabrika
gezisi gerçekleştiren Grundfos, Değer Günü ve Marka Günü düzenleyerek de
çalışanlardaki marka gücünü pekiştirdi. Farklı bölgelere giderek 247 müşterisine
eğitim veren Grundfos, Grundfos Akademi ile de 355 kişiye sektörel bilgi sundu.
Grundfos’un 2012’de EUP Kampanyası ve Atıksu Farkındalık Kampanyası’na
başlarken, Endüstri Farkındalık Kampanyası ve Blueflux Kampanyasına devam
edecek.