GROHE'den Sürdürülebilir Su Çözümleri



Dünyanın öncü sıhhi tesisat donanımı markalarından olan GROHE, GROHE WaterCare adındaki küresel su sürdürülebilirliği girişiminin en son projesini Suudi Arabistan'ın Cidde şehrinde gerçekleştiriyor. Sharbatly Vakfı (HAS VAKFI) ile işbirliğine giden GROHE, Sharbatly Camii'nin abdesthanelerini, kendiliğinden kapanan ve su tasarrufu sağlayan GROHE bataryalarıyla donattı.  

Cidde'nin en büyük camilerinden biri olan Sharbatly Camii'nin ibadet edenler tarafından yoğun olarak tercih edilmesi, su tüketiminin de yoğun olması anlamına geliyor. GROHE'nin yeni bataryaları, bir yandan camideki su tüketiminin önemli ölçüde azaltılmasını sağlayarak çevrenin korunmasına katkıda bulunurken, diğer yandan su tasarrufunun önemi konusundaki farkındalığın arttırılmasına yardımcı olacak.  Proje kapsamında abdesthanelere 40'tan fazla kendiliğinden kapanan yeni batarya takıldı.



GROHE'nin Suudi Arabistan'dan sorumlu Proje Müdürü Tarık Ghazale, "GROHE'nin toplumdan aldığını topluma geri verme ve su tasarrufu konusunda farkındalığı arttırma alanlarında süregelen taahhütleri kapsamında, Sharbatly Camii'ni daha fazla çevre dostu haline getirmek için Sharbatly Vakfı ile yaptığımız işbirliğinden dolayı çok mutluyuz. Dünya genelindeki toplam arıtılmış deniz suyu hacminin % 17'sini üreten Suudi Arabistan, bu alandaki en büyük üreticidir. Suudi Arabistan'ın kişi başına yıllık tüketim miktarı (250 litre), uluslararası ortalamanın yüzde 91 üzerindedir.  Su kaynaklarının korunması görmezden gelinemeyecek kadar önemli bir konudur," şeklinde konuştu ve şöyle devam etti, "Eski bataryaları, kullanımı kolay olan ve su tüketimini önemli ölçüde azaltan gelişmiş armatür ürün serilerimizde yer alan Euroeco Cosmopolitan S kendiliğinden kapanan  pillar bataryalar ile değiştirdik.”

Hassan Abbas Sharbatly Toplum Hizmetleri Vakfı'nın Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sayed Ibrahim Hassan Sharbatly ise, "GROHE’nin camimize bağışladığı kendiliğinden kapanan bataryalar, sürdürülebilir su tüketiminin önemi konusundaki farkındalığı arttırmamıza pratik anlamda yardımcı olacak" dedi.

GROHE, "ne kadar çok korursan, o kadar uzun süre kullanırsın" sloganıyla uygulamakta olduğu WaterCare kampanyası kapsamında, bölge genelinde su tasarrufu ve su kaynaklarının korunması hakkındaki farkındalığı arttırmayı amaçlıyor.