Eksiksiz banyo ve mutfak çözümleri alanında küresel liderlerden biri olan LIXIL bünyesindeki GROHE, Stefan Schmied'in LIXIL'de IMEA Bölgesi’nin yeni lideri olarak göreve getirildiğini duyurdu. IMEA Bölgesi, Hindistan ve güneyinin yanı sıra Türkiye'nin de dahil olduğu Orta Doğu ve Afrika'yı kapsıyor. Bu atama, GROHE'nin küresel büyüme, inovasyon ve müşteri başarısına olan bağlılığını yansıtıyor.
Stefan Schmied, şimdiye kadar küresel şirketler için perakende, toptan satış ve proje işlerinde önemli stratejik girişimlere liderlik etti, kanalları genişletti, markalar oluşturdu ve satış operasyonlarını yönetti. GROHE'de daha önce proje iş kanalını yönetti ve LIXIL EMENA için önemli bir büyüme faktörü haline gelen bağımsız bir İşletme Birimine dönüştürdü. Dünya çapında lider otel markaları, ikonik havaalanları, uluslararası sağlık grupları ve önde gelen konut geliştiricileri için hem yeni inşaat hem de yenileme projelerinin teknik özelliklerinin belirlenmesine ve yürütülmesine liderlik etti.
Stefan Schmied, yeni görevinde bölgeler arası işbirliği ve stratejik inovasyon yoluyla GROHE markasının büyümesini hızlandırmaktan ve uzun vadeli satış performansını artırmaktan sorumlu olacak. Ayrıca, GROHE'nin genel başarısına katkıda bulunmak için müşteri tabanını genişletmeye, ortaklıklar kurmaya ve inovasyonu teşvik etmeye odaklanacak ve şirketin IMEA'daki operasyonlarını denetleyecek.
Stefan Schmied, LIXIL bünyesindeki GROHE'ye katılmadan önce Avrupa ve Asya'da büyük inşaat şirketlerinde CEO ve Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yaptı. Orta Doğu'da C-suite ve üst düzey yönetim rollerinde küresel şirketlerle çalışan Stefan, sıhhi tesisat, fayans ve sıhhi teknoloji alanlarında geniş deneyime sahip.
*
GROHE Hakkında
Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryaları alanında lider global marka GROHE, 2600'ü Almanya'da olmak üzere 150 ülkede 6500 çalışana sahiptir. GROHE, 2014'ten bu yana öncü Japon su ve konut ürünleri üreticisi LIXIL'in güçlü marka portföyünün bir parçasıdır. Her bir GROHE ürünü, "Pure Freude an Wasser" mottosuyla markanın kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik değerlerini esas alır. GROHE Eurosmart ve GROHE termostat serileri gibi ünlü serilerin yanı sıra, GROHE Blue su sistemi gibi alanında devrim yaratan inovasyonlar, markanın derin uzmanlığının birer göstergesidir.
Müşterilerin ihtiyaçlarına odaklanan GROHE, katma değer sunan, yaşam standartlarını yükselten, akıllı ve sürdürülebilir ürün çözümleri yaratır. "Alman yapımı" kalite mührünü taşıyan bu ürünlerin Ar-Ge ve tasarım süreçleri de Almanya'daki üretim sürecinin ayrılmaz bir parçasıdır. Kurumsal sorumluluğunu ciddiye alan GROHE, kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zincirine odaklanır. Sıhhi tesisat markası Nisan 2020'den beri dünya çapında CO2-nötr üretim yapmaktadır. GROHE ayrıca 2021 sonuna kadar plastik içermeyen ürün ambalajı kullanımına geçmeyi hedeflemektedir.
Sadece geçtiğimiz on yıl içinde 460'tan fazla tasarım ve inovasyon ödülünün yanı sıra Alman Sürdürülebilirlik Ödülü'nde elde edilen birçok üst düzey derece, GROHE'nin başarısını teyit etmiştir: GROHE, sektöründe Alman Federal Hükümeti'nin CSR Ödülü'nü kazanan ilk şirket olmuş ve saygın Fortune® dergisinin "Dünyayı Değiştiren" En İyi 50 şirket sıralamasında yer almıştır.
LIXIL Hakkında
LIXIL, gerçek yaşamın gündelik sorunlarını çözen ve her yerde, herkes için daha iyi evler sunan öncü su ve konut ürünleri üretir. Japon köklerinden aldığı mirasla dünya lideri teknolojiler yaratan LIXIL, evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler üretmek için inovasyona önem verir. LIXIL'i asıl farklı kılan ise bütün bunları anlamlı tasarımlarla, girişimci bir ruhla, herkes için erişilebilirliği arttırma vizyonuyla ve işletme olarak büyürken aldığı sorumluluklarla yapmasıdır. INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM gibi endüstri lideri markalarla bu yaklaşımını hayata geçirir. 150'den fazla ülkede çalışan 60.000'in üstünde çalışanı, her gün bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler üretmekten gurur duymaktadır.