Isıtma ve klima sektörünün ünlü markalarından Ferroli Türkiye, 403.000 YTL olan sermayesini 2006 yılı sonu itibariyle 37.500.000 YTL’ye çıkardı. Ferroli Türkiye, Düzce Fabrikası yatırımını finanse etmek amacıyla sermayesini artırdı.
Düzce Fabrikası ve sermaye artışı ile birlikte organizasyon yapısını genişleterek pazarlama çalışmalarına hız veren Ferroli Türkiye, 2006 yılında sektörün büyüme hızının üstünde bir büyüme gerçekleştirdi. Ferroli Türkiye, 16.788.000 YTL’lik kısmı ödenmiş olan sermayesinin 20.712.000 YTL’lik bölümünü de 2007 yılı içinde yatırım projesine paralel olarak ödemeyi planlanıyor.
Ferroli Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Çetin Çakmakçı, 2007 yılındaki en büyük beklentilerinin, 250 kişiye istihdam sağlayacak olan Düzce Fabrikası’nın zamanlama planına uygun olarak Eylül ayında faaliyete geçmesi olduğunu söyledi. Çetin Çakmakçı ayrıca, “2006 yılında Türkiye’nin en büyük 100 yatırımı arasında 87. sırada yer alan Düzce Fabrikası ile birlikte sermayemizi de 37.500.000 YTL’ye çıkardık. Son gelişmelerle birlikte Ferroli Türkiye olarak, grup içinde cirosal anlamda ikinci sırada bulunan İtalya’yı geçmeyi planlıyoruz. 2007 yılında her ne kadar genel seçimlere bağlı olarak ekonomide bazı dalgalanmalar beklesek de yeni gaz bölgeleri, yatırımın üretime dönüşmesi, değiştirme pazarının hız kazanması ve inşaat sektöründeki büyüme ile de ciromuzu ve pazar payımızı artırmayı hedefliyoruz” dedi.
Sermaye artışının yanı sıra, 2006 yılında ciro anlamında da büyümeye devam eden Ferroli Türkiye’nin cirosu, 2005 yılıyla kıyaslandığında yüzde 30 arttı.
Ferroli Türkiye, doğalgaz dağıtım ihalelerinin hızlanmasıyla birlikte, 2006 yılında, Güneydoğu Anadolu Bölge Müdürlüğü ve Ege Bölge Müdürlüğü’nü hizmete sokmuştu. Yaygın hizmet ağı ile farklılaşan Ferroli’nin Türkiye genelinde 270’i yetkili satıcı olmak üzere toplam 565 satış noktası ve 130 teknik servisi bulunuyor.