Epson Basım Atölyesinde Duvar Kağıdı Bastı, Araba Giydirdi



Baskı ve dijital görüntüleme alanının öncülerinden Epson, reklamcılık, matbaa ve baskı tasarımı sektörünün en büyük platformlarından 12. Sign İstanbul Fuarı’nda bir yandan geniş formatlı yazıcıları ile duvar kâğıdı bastı, diğer yandan araba giydirip, jet hızında baskı aldı. Bu yıl ikinci kez fuara katılan Epson, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen yazılım markalarını bir araya getiren Medyasoft ile yaptığı Adobe, Wacom ve AutoCad işbirliğini ilk kez fuarda duyurdu. Yapılan işbirliği kapsamında Medyasoft ve Epson müşterilerine 3 farklı pakette 1000 Euro’ya varan indirimlerle inanılmaz fırsatlar sunmaya başladı.

Epson’ı temsilen Türkiye Müdürü Sevil Kanat ve Pro Grafik Kanal Müdürü Çağdaş Sevgen’in katıldığı fuarda son kullanıcıların yaptıkları tüm uygulamalar gerçek zamanlı olarak gösterildi. Bunun için fuarda gerçek bir fotoğraf stüdyosu kuruldu ve PhaseOne 65+ ile çekilen fotoğraflar çevreye duyarlı eko-solvent mürekkep Epson UltraChrome GS kullanan 162 cm’lik geniş format yazıcısı Stylus Pro GS6000 ile basılarak araç giydirildi ve duvar kâğıdı gibi farklı uygulamalar gerçekleştirildi. Buna benzer çok sayıda ticari uygulama imkânı sunan GS6000, hem indoor hem de outdoor ortamlarda baskıya imkân tanıyor. Toplam 8 farklı renk seçeneği ile sürdürülebilir ve yüksek kaliteli baskı yapan GS6000 özellikle markalı baskı uygulamalarında kullanılıyor.

Renkli duvar kağıtlarını jet gibi basan yazıcı

TÜYAP Fuar Merkezi 7. holde, yaklaşık 120 m2’lik iki katlı standı ile ziyaretçilerini ağırlayan Epson fuarda ayrıca 2010 yılında piyasaya çıkan ve çok hızlı baskı yapma özelliğine sahip Stylus Pro 9700 ile mağaza içi görseller ve Autocad proje baskıları hazırlandı. Geniş renk yelpazesiyle kusursuz baskı alma imkânı sunan Epson Stylus Pro 9700 ile daha net, kalıcı ve gerçek renklerle POS materyalleri, CAD/GIS çıktıları almak mümkün.