Epson Basım Atölyesinde Duvar Kağıdı Bastı, Araba Giydirdi
Baskı ve dijital görüntüleme alanının öncülerinden Epson,
reklamcılık, matbaa ve baskı tasarımı sektörünün en büyük platformlarından
12. Sign İstanbul Fuarı’nda bir yandan geniş formatlı
yazıcıları ile duvar kâğıdı bastı, diğer yandan araba giydirip, jet hızında
baskı aldı. Bu yıl ikinci kez fuara katılan Epson, Türkiye’nin ve dünyanın önde
gelen yazılım markalarını bir araya getiren Medyasoft ile
yaptığı Adobe, Wacom ve
AutoCad işbirliğini ilk kez fuarda duyurdu. Yapılan işbirliği
kapsamında Medyasoft ve Epson müşterilerine 3 farklı pakette 1000 Euro’ya varan
indirimlerle inanılmaz fırsatlar sunmaya başladı.
Epson’ı temsilen
Türkiye Müdürü Sevil Kanat ve Pro Grafik Kanal Müdürü
Çağdaş Sevgen’in katıldığı fuarda son kullanıcıların yaptıkları
tüm uygulamalar gerçek zamanlı olarak gösterildi. Bunun için fuarda gerçek bir
fotoğraf stüdyosu kuruldu ve PhaseOne 65+ ile çekilen
fotoğraflar çevreye duyarlı eko-solvent mürekkep Epson UltraChrome
GS kullanan 162 cm’lik geniş format yazıcısı Stylus Pro
GS6000 ile basılarak araç giydirildi ve duvar kâğıdı gibi farklı
uygulamalar gerçekleştirildi. Buna benzer çok sayıda ticari uygulama imkânı
sunan GS6000, hem indoor hem de outdoor ortamlarda baskıya imkân tanıyor. Toplam
8 farklı renk seçeneği ile sürdürülebilir ve yüksek kaliteli baskı yapan GS6000
özellikle markalı baskı uygulamalarında kullanılıyor.
Renkli
duvar kağıtlarını jet gibi basan yazıcı
TÜYAP Fuar Merkezi 7.
holde, yaklaşık 120 m2’lik iki katlı standı ile ziyaretçilerini ağırlayan Epson
fuarda ayrıca 2010 yılında piyasaya çıkan ve çok hızlı baskı yapma özelliğine
sahip Stylus Pro 9700 ile mağaza içi görseller ve Autocad proje baskıları
hazırlandı. Geniş renk yelpazesiyle kusursuz baskı alma imkânı sunan Epson
Stylus Pro 9700 ile daha net, kalıcı ve gerçek renklerle POS materyalleri,
CAD/GIS çıktıları almak mümkün.