Emlakçıya Gelen Müşteri Garanti'yle Görüntülü Konuşacak
Garanti Bankası, çağrı merkezi
hizmetlerinde Görüntülü Çağrı Merkezi uygulamasını başlattı.
Mortgage sektöründe kullanılacak yeni uygulamada, Türk
Telekom'un sunduğu, ev ve işyeri telefonları gibi sabit hatlardan görüntülü
konuşma imkanı sunan Videofon kullanılacak. Garanti Bankası ile çalışan emlak
ofislerine gelen müşteriler, 444 EVİM-444 3846 hattındaki mortgage uzmanları ile
yüz yüze görüşerek bilgi ve destek alabilecek, mortgage başvurusu
yapabilecek.
Bilgi
alınabilecek
Müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için online hizmetlerinin sayısını her
geçen gün artırdıklarını belirten Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı
Ali Fuat Erbil, pilot çalışmalarına geçen eylül ayında
CEBIT Fuarında başlanan Görüntülü Çağrı Merkezi sayesinde,
Garanti mortgage uzmanlarından interaktif bir şekilde bilgi alınabileceğini
söyledi. Erbil, Türk Telekom ile geliştirdikleri ve mortgage sektöründe bir ilk
olma özelliği taşıyan hizmetin, müşterilerin yanı sıra emlak ofislerine de büyük
kolaylık sağlayacağını söyledi. Türk Telekom Satış Başkanı Aydın
Çamlıbel de grup şirketlerinden Argela'nın geliştirdiği ve Türk
inovasyonu adına son derece önemli bir ürün olduğunu düşündükleri Videofon ile
Çağrı Merkezi'nden faydalanan müşterilerin hayatlarını kolaylaştıracaklarını
kaydetti.