Emlakçıya Gelen Müşteri Garanti'yle Görüntülü Konuşacak



Garanti Bankası, çağrı merkezi hizmetlerinde Görüntülü Çağrı Merkezi uygulamasını başlattı. Mortgage sektöründe kullanılacak yeni uygulamada, Türk Telekom'un sunduğu, ev ve işyeri telefonları gibi sabit hatlardan görüntülü konuşma imkanı sunan Videofon kullanılacak. Garanti Bankası ile çalışan emlak ofislerine gelen müşteriler, 444 EVİM-444 3846 hattındaki mortgage uzmanları ile yüz yüze görüşerek bilgi ve destek alabilecek, mortgage başvurusu yapabilecek.
    
Bilgi alınabilecek

Müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için online hizmetlerinin sayısını her geçen gün artırdıklarını belirten Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ali Fuat Erbil, pilot çalışmalarına geçen eylül ayında CEBIT Fuarında başlanan Görüntülü Çağrı Merkezi sayesinde, Garanti mortgage uzmanlarından interaktif bir şekilde bilgi alınabileceğini söyledi. Erbil, Türk Telekom ile geliştirdikleri ve mortgage sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan hizmetin, müşterilerin yanı sıra emlak ofislerine de büyük kolaylık sağlayacağını söyledi. Türk Telekom Satış Başkanı Aydın Çamlıbel de grup şirketlerinden Argela'nın geliştirdiği ve Türk inovasyonu adına son derece önemli bir ürün olduğunu düşündükleri Videofon ile Çağrı Merkezi'nden faydalanan müşterilerin hayatlarını kolaylaştıracaklarını kaydetti.