Dubai Mall ve Dubai Marina Mall, 2011 yılına oranla ziyaretçi sayısını 5,2 milyon kişi artırarak, 2012 yılında 60 milyon ziyaretçi sayısına ulaştı. Bu ziyaretçi sayısıyla The Dubai Mall, 2012 yılında dünyanın en çok ziyaret edilen turistik destinasyonu oldu.
Emaar’ın uluslararası faaliyetlerinin toplam gelire katkısı ise yüzde 15, yani 344 milyon dolar olarak açıklandı. Diğer piyasaların yanı sıra Türkiye, Lübnan, Suudi Arabistan, Mısır ve Pakistan’da gerçekleşen konut ve ofis teslimleri, uluslararası gelirlerin artmasında rol oynadı.Konuyla ilgili bilgi veren Emaar Properties Yönetim Kurulu Başkanı Mohamed Alabbar, “Geçtiğimiz yıl Emaar Properties, Dubai ve faaliyet gösterdiğimiz uluslararası pazarların bazıları açısından bir dönüşüm yılı oldu. Emaar, Dubai’nin küresel bir iş ve turizm merkezi haline gelmesiyle birlikte, yüksek kaliteli gayrimenkul geliştirme projelerine yatırım yaparak ve alışveriş merkezi ve konaklama alanındaki faaliyetlerimizi büyüterek şehrin yeniden canlanmasına katkıda bulunuyor” dedi
Emaar Properties PJSC’in ülke iştiraki olan Emaar Türkiye’nin CEO’su Ozan Balaban, yıllık karın artmasında Türkiye’nin de payının bulunduğunu açıklarken, “Bünyesinde bulunduğumuz şirketin her geçen yıl biraz daha güçlenmesi hem yatırımcılarımıza, hem de çalışanlarımıza güven verirken, önümüzdeki yıllarda Emaar Square projesinin hizmete girmesiyle birlikte sürdürülebilir gelirlerde de önemli artış sağlanacaktır” diyerek Türkiye’nin Emaar için önemini vurguladı.