E.C.A.'dan Kampanya: Yoğuşmalı Kombinin Türkiye’deki Adı Confeo Premix’tir
Elginkan Topluluğu’nun lider markası
E.C.A’nın yoğuşmalı kombisi Confeo
Premix ile ilgili büyük reklam kampanyası başladı.
Kampanyada, E.C.A Confeo Premix tam yoğuşmalı kombinin enerji tasarrufu
özelliği ve yüksek verimine dikkat çekiliyor. Reklam kampanyası için 7
farklı reklam filmi çekildi. Bu filmlerden birinde ünlü yönetmen Ömer
Faruk Sorak hem yönetmen hem de oyuncu olarak rol alıyor. Mayıs-Haziran
döneminde gösterimde olacak reklam filmi, ATCW Reklam Ajansı
imzasını taşıyor. Prodüksiyon ise Böcek Yapım
tarafından gerçekleştirildi.
E.C.A. Confeo Premix tam yoğuşmalı kombi ile gelen fark
Reklam filminde tüketicilerin son zamanlarda sık duyduğu ‘yoğuşma’ kelimesine
kendi bakış açılarına göre açıklık getirilmesi isteniyor ve izleyicinin dikkati
çekiliyor. Devamında ise gerçek ‘yoğuşma’ kelimesinin ne anlama geldiği ve
Confeo Premix yoğuşmalı kombinin önemli özellikleri ile anlatılıyor.
E.C.A. Confeo Premix tam yoğuşmalı kombi, bacadaki su buharını
yoğunlaştırarak yüksek ısıyı geri kazanıp kullanıcısına yüzde 107.5’a kadar
yüksek verim, yüzde 20’ye varan oranda enerji tasarrufu sağlayan özelliği ile
öne çıkıyor. Bu akıllı kombi, son 24 saat içindeki kullanım suyu taleplerini
izleyebiliyor ve tüketicilerin kullanım suyu alışkanlıklarına göre sıcaklığı
kullanıma hazır olarak tutuyor. Bu sayede kullanıcı alışkanlığını öğrenen E.C.A
Confeo Premix yoğuşmalı kombi gereksiz su tüketimini azaltıyor.
Reklam kampanyasında E.C.A Confeo Premix yoğunlaşmalı kombinin tüketiciye
fayda sağlayan 24 kW ve 30 kW’lık kapasite seçeneği, hermatik ve
fanlı bacalı kullanım olanağı, doğalgaz, LPG veya Propan ile kullanım olanağı,
arıza teşhis sistemi, 17 ayrı emniyet sistemi, tüketici alışkanlıklarını öğrenen konfor
ve TSE, CE, SEDBUK ve BLUE ANGEL belgelerine sahip olması gibi
özellikleri vurgulanıyor.
Reklam Kampanyası künyesi:
Reklamveren: ECA Reklam Ajansı: ATCW Medya Planlama:
ATCW Prodüksiyon Firması: Böcek Yapım Yönetmen: Ömer Faruk
Sorak