E.C.A.'dan Kampanya: Yoğuşmalı Kombinin Türkiye’deki Adı Confeo Premix’tir



Elginkan Topluluğu’nun lider markası E.C.A’nın yoğuşmalı kombisi Confeo Premix ile ilgili  büyük reklam kampanyası başladı. Kampanyada,  E.C.A Confeo Premix tam yoğuşmalı kombinin enerji tasarrufu özelliği ve yüksek verimine dikkat çekiliyor. Reklam kampanyası için 7 farklı reklam filmi çekildi. Bu filmlerden birinde ünlü yönetmen Ömer Faruk Sorak hem yönetmen hem de oyuncu olarak rol alıyor. Mayıs-Haziran döneminde gösterimde olacak reklam filmi, ATCW Reklam Ajansı imzasını taşıyor. Prodüksiyon ise Böcek Yapım tarafından gerçekleştirildi.

E.C.A. Confeo Premix tam yoğuşmalı kombi ile gelen fark

Reklam filminde tüketicilerin son zamanlarda sık duyduğu ‘yoğuşma’ kelimesine kendi bakış açılarına göre açıklık getirilmesi isteniyor ve izleyicinin dikkati çekiliyor. Devamında ise gerçek ‘yoğuşma’ kelimesinin ne anlama geldiği ve Confeo Premix yoğuşmalı kombinin önemli özellikleri ile anlatılıyor.

E.C.A. Confeo Premix tam yoğuşmalı kombi, bacadaki su buharını yoğunlaştırarak yüksek ısıyı geri kazanıp kullanıcısına yüzde 107.5’a kadar yüksek verim, yüzde 20’ye varan oranda enerji tasarrufu sağlayan özelliği ile öne çıkıyor. Bu akıllı kombi, son 24 saat içindeki kullanım suyu taleplerini izleyebiliyor ve tüketicilerin kullanım suyu alışkanlıklarına göre sıcaklığı kullanıma hazır olarak tutuyor. Bu sayede kullanıcı alışkanlığını öğrenen E.C.A Confeo Premix yoğuşmalı kombi gereksiz su tüketimini azaltıyor.

Reklam kampanyasında E.C.A Confeo Premix yoğunlaşmalı kombinin tüketiciye fayda sağlayan 24 kW ve 30 kW’lık kapasite seçeneği, hermatik ve fanlı bacalı kullanım olanağı, doğalgaz, LPG veya Propan ile kullanım olanağı, arıza teşhis sistemi, 17 ayrı emniyet sistemi, tüketici alışkanlıklarını öğrenen konfor ve TSE, CE, SEDBUK ve BLUE ANGEL belgelerine sahip olması gibi özellikleri vurgulanıyor. 

Reklam Kampanyası künyesi:

Reklamveren: ECA
Reklam Ajansı: ATCW
Medya Planlama: ATCW
Prodüksiyon Firması: Böcek Yapım
Yönetmen: Ömer Faruk Sorak