Türkiye'nin lider boya firması DYO, inşaat boyaları sektöründe yer alan 20 bin'in üzerindeki alt bayinin satışlarını izlemek için DNA Internet Çözümleri tarafından Java teknolojileri kullanılarak geliştirilen çözümü kullanacak. DYO, J2EE tabanlı olarak geliştirilen "Alt Bayii Tanımlama ve İzleme Sistemi" ile 50 ana bayisi üzerinden 20 binin üzerindeki alt bayiinin satışlarını izleyebilecek. Yaklaşık 1.5 ay içerisinde tamamlanan proje kapsamında yılda ortalama 100 milyon dolar tutarındaki 9 milyon işlemin kontrol edilmesi, onaylanması ve raporlanması sağlanıyor.
Uygulama yurt çapındaki tüm satış ve dağıtım kanalını tarih, firma, nokta, ürün, renk ve ciro bazında takip edebiliyor, hedef ve eşik mekanizmaları ile performanslarını ölçebiliyor.
DNA Internet Çözümleri Genel Müdürü Serkan Durusoy DNA'nın bir yıldan beri DYO için irili ufaklı 30'un üzerinde proje geliştirdiğini dile getirerek "Son olarak devreye giren DYO Alt Bayi Tanımlama ve İzleme Sistemi, daha önce yine DNA tarafından geliştirilen CRM (Customer Relations Management - Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemi olmak üzere hem bizim hem de diğer kuruluşların geliştirdiği çözümler ile bütünleşik olarak çalışabilecek" dedi.