Duravit ile Sihirli Banyolar



Duravit, banyoda ‘İşte sihir’ sloganıyla lanse ettiği yeni banyo serilerinin ve projelerinin Türkiye’deki ilk tanıtımını 2-6 Mart 2011 tarihleri arasında Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen UNICERA 2011 Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda yapıyor. Fuarda 2. salon, 205 no’lu stantta yer alan Duravit, 17 farklı yeni ürün serisini ve 70’in üzerinde ürün alt grubunu ziyaretçilerle buluşturuyor.

Yaşayan banyolar konseptiyle vitrifiye sektörüne farklı bakış açısı kazandıran Duravit, dünyada 80 ülkede faaliyet gösteriyor. Türkiye’de İstanbul Tuzla’da fabrikası bulunan Duravit, yeni ürün gruplarında Viyanalı tasarım grubu EOOS, Fransız tasarım dehası Philippe Starck, Alman-Rus mimar tasarımcı Sergei Tchoban ve İtalyan tasarımcı Matteo Thun gibi dünyaca ünlü tasarımcılarla işbirliği yaptı.

Duravit’in yeni ürün grupları arasında; kanodan esinlenilerek tasarlanan, hiçbir noktasına temas etmeden yüzer gibi gevşeme imkanı sunan küvet Nahho, tezgah üstü lavabo yerine lavabo üstü tezgah olarak tanımlanan Onto, katlanan duş kabin sistemi OpenSpace, yan yana çift kişinin kullanabileceği küvet Paiova, elektronik klozet kapağı SensoWash, az maliyetle bol tasarım temalı banyo serisi New Darling, banyoda zenginlik kavramına yeni bir yorum getiren banyo serisi Esplanede, buhar duşu St. Trop ve silindirden ışıklı kare şekline kadar farklı geometrik yaklaşımda Starck banyo mobilyaları ve küvet kapakları bulunuyor.