Duravit, banyoda ‘İşte
sihir’ sloganıyla lanse ettiği yeni banyo serilerinin
ve projelerinin Türkiye’deki ilk tanıtımını 2-6 Mart 2011
tarihleri arasında Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre
Merkezi'nde gerçekleştirilen UNICERA 2011 Seramik Banyo Mutfak
Fuarı’nda yapıyor. Fuarda 2. salon, 205 no’lu stantta yer alan
Duravit, 17 farklı yeni ürün serisini ve 70’in üzerinde
ürün alt grubunu ziyaretçilerle buluşturuyor.
Yaşayan banyolar konseptiyle vitrifiye sektörüne farklı bakış açısı
kazandıran Duravit, dünyada 80 ülkede faaliyet gösteriyor. Türkiye’de İstanbul
Tuzla’da fabrikası bulunan Duravit, yeni ürün gruplarında Viyanalı tasarım grubu
EOOS, Fransız tasarım dehası Philippe Starck, Alman-Rus mimar tasarımcı Sergei
Tchoban ve İtalyan tasarımcı Matteo Thun gibi dünyaca ünlü tasarımcılarla
işbirliği yaptı.
Duravit’in yeni ürün grupları
arasında; kanodan esinlenilerek tasarlanan, hiçbir noktasına temas etmeden yüzer
gibi gevşeme imkanı sunan küvet Nahho, tezgah üstü lavabo yerine lavabo üstü
tezgah olarak tanımlanan Onto, katlanan duş kabin sistemi OpenSpace, yan yana
çift kişinin kullanabileceği küvet Paiova, elektronik klozet kapağı SensoWash,
az maliyetle bol tasarım temalı banyo serisi New Darling, banyoda zenginlik
kavramına yeni bir yorum getiren banyo serisi Esplanede, buhar duşu St. Trop ve
silindirden ışıklı kare şekline kadar farklı geometrik yaklaşımda Starck banyo
mobilyaları ve küvet kapakları bulunuyor.