Dumankaya'nın 'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri' Anketi Sonuçlandı
'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri'
ilkesini benimseyen Dumankaya, kendini sürekli geliştirmek için
düzenli müşteri memnuniyeti anketleri yaptırıyor. GfK
Türkiye’ye hazırlatılan müşteri memnuniyeti anketlerinin en sonuncusu,
Ekim-Kasım 2011 tarihleri arasında Modern ve
Dizayn projelerindeki daire sahipleri ile görüşülerek
hazırlandı.
Modern ve Dizayn projeleri müşterileri arasında düzenlenen müşteri
memnuniyeti araştırması, satın alma süreçleri, satış danışmanları, Dumankaya
müşterilerine özel olarak hazırlanan 'Bizden Size' dergisi, Komşuluk Günleri
etkinlikleri ve Dumankaya Pusula Hizmetleri konuları üzerinden gerçekleştirildi.
Memnuniyet anketi kapsamında yüzde 100 gibi önemli bir oranda memnuniyet
belirtilen satın alma süreçlerinin yanı sıra, Modern ve Dizayn projeleri için
genel memnuniyet oranı yüzde 93, Dumankaya’yı tavsiye etme oranı ise yüzde 96
olarak gerçekleşti.
Maksimum müşteri memnuniyeti için 'Her Aşamada Mutlu Ev
Sahipleri'
Kente kimlik katan projeler geliştirme misyonu haricinde müşteri
memnuniyetine önem verilmesi gerektiğine dikkat çeken Dumankaya Yönetim Kurulu
Üyesi Uğur Dumankaya, “Bir marka olmak, geleceğe sağlam
adımlarla yürümek için her zaman müşterilerimizin ihtiyaçlarına ve
beklentilerine cevap vermeli; hatta bunu bir adım öteye taşıyarak daha talep
edilmeden onlara daha iyisini sunmalıyız. Biz Dumankaya İnşaat olarak müşteri
memnuniyetini her zaman ön planda tutuyor ve bunun için çok ciddi çalışmalar
yapıyoruz. Hatta Dumankaya farkını müşterilermize yaşatabilmek adına satış
öncesinden başlayarak, satış esnasında ve teslim sonrasında da hizmet veren
Dumankaya Pusula Müşteri Hizmetleri birimini oluşturduk. Her geçen gün
farklılaşmış birçok hizmeti müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz.
Müşterilerimiz ile buluşturduğumuz hizmetlerimizin kalitesini de sürekli
sorgulayarak nasıl daha da geliştirebiliriz diye devamlı arayış içerisindeyiz.
Bu sebeple “Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri” görmek için çalışıyoruz ve düzenli
müşteri memnuniyet anketleri yaptırıyoruz. En son Modern ve Dizayn projeleri
için yaptırdığımız araştırmanın neticesinde müşterilerimiz tarafından çok yüksek
oranlarda beğenilmek gurur ve mutluluk verici” dedi.
Pusula hakkında konuşan Dumankaya, “Dumankaya Pusula Müşteri Hizmetleri ile
müşterilerimiz seyahat planlamalarından araç kiralamasına, tıbbi destekten
konser, sinema vb. kültür sanat etkinlikleri rezervasyonlarına kadar pek çok
alanda hizmet alabiliyor. Sürekli müşteri memnuniyeti felsefesiyle geçtiğimiz
yıl müşterilerimizin beğenisine sunduğumuz çalışmaların bu denli takdir edilmesi
kendimizi daha da geliştirme adına ayrı bir motivasyon değeri taşıyor”
dedi.