Deneyimsel Pazarlama Merkezi: "Doğuş Otomotion" Açıldı





Doğuş Otomotiv bünyesinde, üretici firmaların yeni modelleri ve konseptlerinin, yeni teknolojilerin ve sergileme biçimlerinin cazibesinin yıl boyunca süreceği, oto show konseptinin ötesinde, kent içinde bir etkinlik merkezi olarak tasarlanan Doğuş Otomotion açıldı.

Açılış konuşmasında Doğuş Otomotion’un tüm İstanbullular, sanat severler, tasarım meraklıları ve tasarım tutkunları için önemli bir merkez olacağını belirten Doğuş Otomotiv CEO’su Ali Bilaloğlu “ Bu projeyi bir “deneyimsel pazarlama merkezi” olarak kurguladık” dedi.

Dünyada sayılı örneklerinin de bulunduğu deneyimsel pazarlama merkezleri, tüketicilerin markaları kendi kişisel deneyimleri vasıtasıyla tanımaları fikrine dayanıyor. Bu şekilde tüketiciler markalar ile duygusal bağ kurabiliyor. Aralarında deneyime dayalı interaktif bir ilişki oluşuyor.







Doğuş Otomotion için uluslararası çok önemli markaların yer alacağı 4200 m2lik showroom alanları oluşturuldu. Sergilere, konserlere ev sahipliği yapacak bir etkinlik alanı planlandı. Ayrıca satış sonrası hizmetlerin sunulduğu Doğuş Oto Maslak Servis ile birlikte toplamda 28 bin metrekareye ulaşan bir deneyim merkezi oluşturuldu.

Araç showroomları, anfi tiyatro, konferans salonu, toplantı odaları, restoranı, çocuk alanı ve sergi bölümüyle dinamik, yaratıcı ve yenilikçi, en önemlisi hareketli-dinamik bir platform olma amacını taşıyan merkez, ilk olarak Amerikan Doğal Tarih Müzesi’nin Einstein sergisine ev sahipliği yapıyor. Mart 2008’e kadar gezilebilecek sergi Einstein’ın devrim niteliğindeki bilimsel kuramlarını aydınlatıyor.