Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu'nun açıklaması şu şekilde:
"2020 yılı, sektörümüzde belirsizliklerle başlayan ancak süreci iyi yönetmemiz sayesinde hedeflerimize yaklaştığımız bir yıl oldu. Bu süreçte, öncelikle herkes gibi bizler de sosyal mesafe ve hijyen konularında yüksek hassasiyetle hareket ediyoruz. Önceliğimizi çalışan sağlığı olarak belirleyerek üretim ve pazarlama faaliyetlerimizi sekteye uğratmayacak şekilde çalışmalarımıza devam ediyoruz. Üretim ekiplerimiz, gerekli sağlık uyarılarına maksimum özen göstererek faaliyetlerine devam ederken satış pazarlama ekiplerimiz de esnek çalışma düzenine uyum sağlayarak süreci yönetiyorlar. Bu süreçte, bayi ziyaretleri, kurum içi eğitimler gibi rutin faaliyetlerimize zorunlu olmadıkça ara verdik. Zorunlu olanları ise sosyal mesafe önlemleri çerçevesinde gerçekleştiriyoruz. Tüm çalışma arkadaşlarımızla büyük bir aile gibi olduğumuz Creavit’te, tokalaşamamak, sarılamamak bizleri duygusal olarak buruk hissettirse de bu günlerin elbet geçeceğinin bilinci ile şu an için birinci önceliğimizin çalışma arkadaşlarımızın ve çevremizdekilerin sağlığı olduğuna odaklanıyoruz.
Pandemi sürecinde talebi karşılamak ve yurtiçi-yurtdışı iş ortaklarımızın bu süreçten ticari anlamda olumsuz etkilenmemeleri için var gücümüzle çalışmaya devam ettik ve ediyoruz. %55’lik ihracat hacmi ile 65 ülkeye düzenli sevkiyat yapan bir marka olarak, ülkemiz ve ekonomimiz adına taşıdığımız sorumluluğun farkındayız. Bu sorumluluk bilinci ile birbirimize daha da kenetlenerek ve tüm önlemlerimizi alarak üretmeye devam ediyoruz.
2015 yılından bu yana yatırım sürecinde olan Creavit, 2021 yılında da hem üretim hem de yönetim sistemlerinde teknoloji ve insan kaynağı yatırımlarına devam edecek. Pandemi ve benzeri global ekonomik sonuçlar doğuran tehditlere karşı savunmasız kalmamak, değişen şartlara hızlı ayak uydurabilmek için geleceğin endüstriyel teknolojilerine ve bilgiye yatırımı sürdüreceğiz. Tüm çalışma arkadaşlarımızla bir bütün olarak var gücümüzle katma değer üretmeye devam edeceğiz.
Bu süreçte fiziksel olarak bir araya gelemesek de iletişimlerimize her zamankinden daha sık şekilde dijital ortamda devam ediyoruz. Bayilerimizi banyoda kullanıcı faydasını gözeten faktörler hakkında sürekli bilgilendiriyoruz. Fiziksel olarak satış noktalarımızı ziyaret edemeyen takipçilerimize web sitemizde bulunan sanal turlarımız ile canlı mekan deneyimi yaşatıyoruz. Fiziksel olarak deneyimleyemedikleri ürünleri, dijital ortamda 360 derece incelemelerine olanak sağlıyoruz. Pandemi nedeni ile klasik satış kanallarında oluşan fiziki trafik azalmasından bayilerimizin en az şekilde etkilenmesi için dijital mecralarda, kategori bazlı çok avantajlı kampanyalar gerçekleştiriyoruz.
Son olarak şunu da eklemek isterim; önümüzdeki yılın tüm sektörler, paydaşlar ve çalışanlar adına yaraların sarıldığı bir dönem olacağına inanıyorum. 2021, bu süreci doğru okuyan ve “yeni normal” i içselleştirenlerin yılı olacaktır."