Bürotime; yurt içi ve yurt dışı yatırımlarıyla büyümesini sürdürüyor. Uzun yıllar yoğun çalıştığı Kırgızistan’la bölgedeki marka algısını güçlendiren Bürotime, Türkmenistan’da da yeni mağazasını açtı.
Global ofis mobilyası markası olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Bürotime, Türkmenistan’ın başkenti Aşkabat’ta açtığı franchise’ı ile Türk Cumhuriyetleri’ndeki de varlığını güçlendiriyor. Bölgenin köklü inşaat firmasının iş ortaklığı ile açılan konsept showroomda, Bürotime’ın yeni nesil ofisler için tasarladığı tüm ürünler yer alıyor. Ülkenin en işlek caddesinde, 900 m2’lik bir alanda hizmet vermeye başlayan franchise; Başkent Aşkabat’ta açılmış en büyük showroom olması sebebiyle de ziyaretçiler tarafından ilgiyle karşılandı.
Açılışa; Bürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tosunoğlu, Bürotime Genel Müdürü Şaban İren, Bürotime Uluslararası Satış Direktörü Ahu Akder, Bölge Satış Müdürü Can Kırmızıtuna ev sahipliği yaparken; Dış Ticaret Ateşesi Serdar Akar, Dış Ticaret Ateşeliği İkinci Kâtibi Suat Dursun ile bölgenin önde gelen iş insanları, tasarımcı ve mimarları katıldı.
Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Balkanlar’da gerçekleştirdikleri yatırımlarıyla ihracat oranlarını artırmayı planladıklarını ifade eden Bürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tosunoğlu; “Avrupa Kıtası’nda; ‘Fransa, İtalya, Malta, Romanya’ Afrika Bölgesi’nde; ‘Sudan, Senegal, Fas’ Güney Asya’da; ‘Sri Lanka’ yoğun çalıştığımız yurt dışı pazarlar arasında bulunurken, dünya genelinde konsept showroom’larımızla marka değerimizi yükselterek büyümemizi sürdürüyoruz. Son olarak 2 Ekim 2019 tarihinde Türkmenistan’ın başkenti Aşkabat’ta açılışını gerçekleştirdiğimiz franchise’mız aracılığıyla da en yeni tasarıma sahip ürün gruplarımızla yer alıyoruz. 900 m2‘lik büyük bir alanda konumlandırılan showroom’da; yenilikçi detaylarla şekillendirilmiş tasarımlarımızla, çalışma kültürünün değişen ihtiyaçlarını karşılarken; eğitim, sağlık, terminal, çağrı merkezi ve home ofis gibi farklı pazarlar odağında geliştirdiğimiz çözümlerimiz de bulunuyor.
Bununla birlikte; Türkmenistan’ın coğrafi konumu dolayısıyla, lojistik olarak bizlere büyük avantaj sağlayarak, civarındaki ülkelere de seslenebileceğimiz özel bir yerde olduğunun farkındayız. Franchise’mızın öncelikle; Türk Cumhuriyetleri’ne ardından, Orta Asya’ya açılan kapımız olarak stratejik hedeflerimizi gerçekleştirmemizde faaliyetlerimizi kolaylaştıracağına inanıyoruz. Küresel pazardaki yatırımlarımıza devam ederek, ihracat rakamlarımızı üst seviyelere taşımayı ve markamızın globaldeki konumunu pekiştirmeyi amaçlıyoruz.” dedi.