İklimlendirme sektörünün öncü firmalarından Bosch Home Comfort, sürdürülebilir yeşil yaşam için “küçük ölçüde büyük tasarruf” sağlayan ürünü Bosch Condens 1200W kombisi için yeni bir iletişim kampanyasını başlattı. Kampanya, Türkiye genelinde bir dizi platformda etkili bir şekilde tanıtılacak.
Condens 1200W kombi yüksek verimliliği, geniş modülasyon aralığı ve sessiz çalışmasıyla sınıfının iddialı cihazlarından biri olarak öne çıkıyor. Kompakt ve şık tasarımıyla her mekana uyum sağlıyor. Enerji verimliliği ve çevre dostu tasarımı dikkat çeken Condens 1200W kombi, kullanıcılarına hem çevresel hem de ekonomik faydalar sunuyor. Kampanya, bu faydaları vurgulayarak tüketicilere sürdürülebilir yeşil yaşamın erişilebilir olduğunu ve tasarrufun önemini hatırlatmayı amaçlıyor.
Kampanya, Türkiye genelinde radyo, dijital mecralar ve sosyal medya platformlarında başlayacak. Kasım ayı itibarıyla iseaçık hava mecralarında, gazete ve dergilerde tüketiciyle buluşacak.
Bosch Home Comfort, kampanya ile sürdürülebilir yeşil yaşamı ve enerji tasarrufunu teşvik ederken, Condens 1200W'nin avantajlarını daha fazla kişiye ulaştırmayı hedefliyor.
Üstün Bosch teknolojisiyle yüksek tasarruflu işletim
‘Tasarruf sever, Bosch seçer’ sloganıyla iddiasını ortaya koyan Bosch Home Comfort’un yoğuşmalı kombi ailesinin en yeni üyesi Condens 1200W, yüzde 94 ErP verimliliği ve 1:5’e varan modülasyon oranıyla gerçek anlamda bütçe dostu olduğunu gösteriyor. Geniş modülasyon aralığı sayesinde çok düşük ısı ihtiyaçlarında bile tasarruflu çözüm sunuyor.
Condens 1200W, gerekli durumlarda kendini 6,4 kW’a kadar kısabiliyor. Isıtılacak mekânın ısı kaybının düşük olması durumunda kombi, buna uyum sağlayarak kapasitesini kısıyor ve daha az yakıt tüketiyor.
Her ihtiyaca uygun kapasite çözümleri
20kW, 24 kW ve 28 kW kapasite seçenekleriyle pazara sunulan yeni yoğuşmalı kombi, farklı büyüklükteki mekanlarda hem konfor hem de tasarruf sağlıyor. 20 kW’lık modeli ile 22 kW, 24 kW ile 24 kW, 28 kW modeli ile 30 kW sıcak kullanım suyu kapasitesi sunan Condens 1200W, yüksek sıcak su performansı sağlıyor.
Daha mutlu bir toplum ve daha sürdürülebilir bir yeşil yaşam
Bosch Home Comfort Group, kurumsal amacı olan “Make. Home. Comfort. Green.”in altını çizerek, sektörün dönüşümünde eylem lideri olma hedefiyle 1 Nisan 2023 itibariyle “Bosch Termoteknik” adını “Bosch Home Comfort Group” olarak değiştirdiğini duyurmuştu. Ürün gamını, tüketici ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak ve mevcut şartlara cevap verecek şekilde geliştiren Bosch Home Comfort, yeni teknoloji ve ürünler geliştirmekle yetinmiyor, sektördeki dönüşüme de liderlik ediyor.
*
Bosch Home Comfort Group Hakkında
Bosch Home Comfort Group enerji verimli ısıtma sistemleri ile sıcak su çözümlerinde Avrupa’nın lider tedarikçisidir. 2022 yılında yaklaşık 14.400 çalışan ile 4,5 milyar avroluk (Yüzde 65’i Almanya dışında) ciro gerçekleştirmiştir. Bosch Home Comfort Group, birçok güçlü uluslararası ve yerel markaya sahip olup; Avrupa, Amerika ve Asya ülkelerinde çeşitlendirilmiş ürün gamıyla üretim yapmaktadır.
Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde yaklaşık 421.000 çalışana sahiptir (31 Aralık 2022 itibarıyla). Şirket, 2022 yılında 88,2 milyar Euro'luk satış gerçekleştirdi. Bosch'un faaliyetleri dört sektöre ayrılıyor: Mobilite, Sanayi Teknolojileri, Dayanıklı Tüketim Ürünleri ve Enerji ve Bina Teknolojisi. Dünyanın önde gelen IoT şirketlerinden biri olarak Bosch; akıllı evler, Endüstri 4.0 ve ağa bağlı mobilite için yenilikçi çözümler sunmaktadır. Bosch, sürdürülebilir, güvenli ve heyecan verici mobilite vizyonunu takip ediyor. Şirket; sensör teknolojisi, yazılım ve hizmet alanlarındaki tecrübesi ve kendi IoT bulutunu kullanarak müşterilerine; ağa bağlı, farklı alanları bir arada bulunduran ve tek bir kaynaktan elde edilen çözümler sunabiliyor. Bosch Grubu’nun stratejik hedefi, ya yapay zeka içeren ya da yapay zeka yardımıyla geliştirilmiş veya üretilmiş olan ürünler ve çözümler ile ağa bağlı yaşamı kolaylaştırmaktır. Bosch, yenilikçi olan ve büyük bir ilgi gören ürünler ve servislerle dünya genelinde yaşam kalitesini iyileştirmektedir. Kısacası Bosch, ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor. Bosch Grubu, Robert Bosch GmbH ve yaklaşık 60 ülkedeki yaklaşık 470 bağlı kuruluşu ve bölge şirketinden oluşmaktadır. Satış ve servis ortakları dahil edildiğinde, Bosch'un küresel üretim, mühendislik ve satış ağı neredeyse dünyadaki tüm ülkeleri kapsıyor. Dünya genelinde 400’den fazla lokasyonuyla Bosch Grubu, 2020 yılının ilk çeyreğinden beri karbon nötrdür. Şirketin gelecekteki büyümesinin temeli, yenilikçi gücüdür. Bosch, dünya genelinde yaklaşık 136 lokasyonda araştırma ve geliştirme alanında yaklaşık 85.500 çalışana sahiptir ve bunların arasında 44.000’in üzerinde yazılım mühendisi bulunmaktadır.