Borusan Boru 2003'te Satışlarını Grup Bazında Yüzde 24 Artırmayı Hedefliyor
Borusan Boru, 2003 yılında iç pazardaki talepte yüzde 7-8 artış yaşanmasını beklerken, 2003 yılında satışlarını grup bazında yüzde 24 artırmayı hedefliyor.
Avrupa'nın beşinci büyük boru üreticisi Borusan Boru bu yılki bayi toplantısını Prag'da düzenledi. Ülke ve sektörün ekonomik analizinin yapıldığı toplantıda, 2002 yılının değerlendirmesi yapıldı, 2003 hedefleri açıklandı. Genel Müdür Bülent Demircioğlu, yaptığı sunumda, genel ülke ekonomisi üzerine bir değerlendirmenin yanı sıra, Borusan Boru'nun ana iş hedeflerini aktardı. Demircioğlu bu konuda şu bilgileri verdi:
"Borusan Boru olarak, yurt dışındaki mevcudiyetimizi artıracağız. Bu amaçla, İtalya'da satın aldığımız Vobarno özel boru fabrikasının ardından, yeni üretim noktaları ile Avrupa, Doğu Avrupa ve Kuzey Afrika pazarlarına da entegre entegre olmayı hedefliyoruz. İkinci olarak iç pazarda kendimizi yeniden konumlandıracağız ve belirlediğimiz ürün gruplarında pazar payımızı artıracağız."
Toplantıda bir sunum yapan Genel Müdür Yardımcısı Tijen Çıdam ise, 2003 yılı hedeflerini şöyle açıkladı:
"2003 yılına ilişkin beklentilerimiz iç pazarda talepte yüzde 7-8 artış, doğal gaz pazarında büyüme, Bakü-Ceyhan hattına yönelik artan üretim hacmi ve ihracatta daha fazla koruyucu tedbirler yönünde. Grup olarak hedefimiz ise, 2002 yılına göre satışlarımızı grup bazında yüzde 24, iç pazarda boyuna kaynaklı borularda yüzde 16 oranında artırmaktır."