Avrupa’da üretim ödülü alan Betofiber, marka olmanın bir diğer önemli şartı sayılan ‘müşteri memnuniyet’ kapsamında da ödüllendirildi. Yapı Endüstri Merkezi (YEM) tarafından bu yıl 21.si yapılan Uluslararası Ankara Fuarı’na ilk kez katılan Betofiber, geleneksel olarak her yıl düzenlenen ‘Amacına Uygun Düzenlenmiş Stant Yarışması’nda ödül aldı.
Yüksek Mimar Yakup Hazan, Doç. Dr. Mimar Abdi Güzer, Dr. Mimar Kerem Yazgan, Yüksek Mimar Cem Altınöz, Yüksek Mimar Ali Osman Öztürk’ten oluşan seçici kurul fuarda yer alan stantları; ürünle kurdukları bağlantı, üç boyutlu bir tasarım olarak düzenlenmeleri, görsel malzeme kullanımındaki estetik kriterler, stantların modülerliği ve yeniden kullanılabilir olma özelliklerine göre değerlendirdiler.
‘Stant içindeki organizasyon düzeni ve ziyaretçi ile kurduğu ilişki biçiminin başarısı nedeniyle’ verilen ödülü YEM Genel Müdürü Güven Cantürk’ün elinden alan Betofiber Genel Müdürü Kemal Aydın, “Bu yıl içinde ikinci kez ödüllendirilmemiz, bizi gelecek konusunda daha da cesaretlendirdi. Hedeflerimiz doğrultusunda müşteri memnuniyeti ve kaliteli üretimden taviz vermeden yolumuza devam edeceğiz” şeklinde konuşarak memnuniyetini dile getirdi.
21.Uluslararası Yapı Ankara Fuarı’nda alınan “En iyi stant” ödülünün Betofiber’in doğru yolda olduğunu gösteren bir başka kanıt olarak değerlendiren Betofiber Yönetim Kurulu Başkanı Umut Durbakayım, “Betofiber markasını yaratmayı düşünürken öncelikle yüksek kalite ve müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlamıştık. Yılın ilk yarısında Avrupa’dan kalite ödülü alarak bunu sağladık. Yılın ilk yarısında Fiber Takviyeli Prekast Beton Üreticiler Birliği GRCA’ın Avrupa’nın en iyi üretim ödülü olarak bilinen “GRCA Merit Award 2008”i Betofiber’e vererek, kalitemizi tescilledi. Ankara Yapı Fuar’ında bize layık görülen bu ödül ise müşteri memnuniyeti kapsamında ve müşteriye verdiğimiz önemin bir göstergesi, gerçek marka olduğumuzu teyit etti” şeklinde açıklamada bulundu.
Fuarda sadece ürün tanıtımı yapma amacında olmadıklarını aktaran Umut Durbakayım, marka olmanın sadece üretimden geçmediğinin altını çizdi. “Üretilen mal ne kadar güzel olursa olsun verilen hizmet iyi olmazsa, başarıyı yakalamak çok zordur. Bu nedenle, kaliteli ürünümüzü de kaliteli bir şekilde sunmaya çalıştık” diyen Durbakayım marka olmanın temel şartlarından biri de müşteriye verilen önem olduğunun altını çizdi.
Fuara katılırken de üç temel noktaya dikkat ettiklerini açıklayan Durbakayım, “Katıldığımız tüm fuarlardaki iş ortağımız Krema Tasarım’a modüler bir stant hazırlamasını söyledik. Fuarda sergilediğimiz ürün ile standımızın renk ve tasarım olarak uyumlu olmasına önem verdik. Betofiber markasının ve ürünlerimizin kalitesini gösterme için standı VIP salonu tasarladık ve gelen ziyaretçilere -Size önem veriyoruz- mesajını iletmek istedik. Ve Betofiber’in –değerli- ürünler ürettiğini gösteren bir sistemini stant tasarımına dahil ettik. Çabalarımızın karşılığını da bu ödül ile aldık” şeklinde konuştu.