“AVM Algı Araştırması Konferansı – III” 12 Ocak 2012
tarihinde Conrad İstanbul’da gerçekleştirilecek. Konferansın
konuları ise; ziyaretçiler, nereden alıyorlar, ne sıklıkta alıyorlar, ne kadar
harcama yapıyorlar, ne kadar süre kalıyorlar, AVM’yi tercih etme nedenleri, AVM
Kampanyaları ve etkinlikleri, AVM’den istek ve beklentileri ana başlıkları
altında AVM ziyaretçisi ele alınacak.
Konferansa altlık oluşturan veriler 22 il’de 1.600 kişi ile gerçekleştirilen
yüz yüze görüşmeler aracılığıyla oluşturulmuş. Araştırmanın yapıldığı iller ise;
İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Erzurum,
Gaziantep, Hatay, Kastamonu, Kayseri, Kırıkkale, Kocaeli, Konya, Malatya,
Manisa, Samsun, Tekirdağ, Trabzon, Zonguldak.
Konferansın özel konuğu ise Alışveriş Merkezleri’nin Sherlock Holmes’u Paco
Underhill olacak.
Araştırma Konuları:
Krizin tüketici eğilimlerine etkisi
Müşteri Motivasyon Unsurları
AVM Ziyaret Alışkanlıkları ve tercih edilme nedenleri
AVM’yi Tercih Etme Nedenleri: Alışveriş Davranışları Nereden
Alıyorlar? Ne Sıklıkta Alıyorlar? Ne Kadar Harcama Yapıyorlar? Ne
Kadar Süre Kalıyorlar?
Beklenti-Performans Analizi
AVM Kampanyaları
AVM’lerden İstek ve Beklentiler
Mevcut Müşteri Segmentasyonu
Program
14:00 - 14:30 Kayıt / Registration
14:30 - 15:00Açılış konuşmaları / Opening
Speeches Hakan Kodal - AYD - Başkan Chairman Koray Özgül - CORIO
- Türkiye Genel Müdür General Manager Elçin Üner - GfK - Türkiye Genel Müdür
General Manager
15:00 - 16:15 Araştırma Sonuçları Sunumu ve Analizi / Presentation
& Analysis of Research Results Fulya Durmuş - GfK - Türkiye
Genel Müdür Yardımcısı Deputy Managing Director Hakan Döngel - GfK - Türkiye
İş Geliştirme Yöneticisi Business Development Manager Yeşim Yaşam - GfK -
Türkiye Kalitatif Araştırmalar Proje Yöneticisi Qualitative Research Project
Manager
16:15 - 16:45 Kahve Molası Coffee Break
16:45 - 17:45 Konuk Konuşmacı / Keynote Speech Paco
Underhill