Autodesk ve Origamiden Gelen İlham



Autodesk, yeni kurumsal kimliğinde 10 yılı aşkın bir süredir ilk defa görsel sembol içeren bir değişiklik yapmasıyla dikkat çekti. Autodesk’in yaratıcı ekibi tarafından, Autodesk Maya ve Autodesk 3ds Max yazılımları kullanılarak tasarlanan yeni görsel kimliği, öncelikli hedef kitlesi olan profesyoneller, öğrenciler ve son kullanıcıları simgeliyor.

Kurumsal kimliğin yanı sıra ürün iletişiminde de görsel bir dil kullanmayı hedefleyen Autodesk, tasarımlarında sanat ve bilimi bir araya getiren origamiden ilham alıyor. Autodesk’in geniş ürün yelpazesiyle mükemmel uyum sağlayan origami sanatı, Tinkerbox gibi eğlenceli ve Molecular Maya gibi ileri derecede teknik ve bilimsel ürünlerin görsel tasarımla yansıtılmasına olanak sağlıyor.

Değişen kurumsal kimlik hakkında TED konferansında bilgi veren Autodesk Başkan Yardımcısı ve Pazarlama Direktörü Chris Bradshaw, “Autodesk’in yeni görünümünü tanıtmak için teknolojinin, eğlencenin ve tasarımın bir arada olduğu daha uygun bir platform düşünülemezdi. Autodesk’in yeni logosu yüzeydeki bir değişiklikten ibaret olmaktan öteye giderek daha köklü bir değişimi simgeliyor. Autodesk’in yaratıcı ekibi, markanın kendi yazılımları sayesinde son 30 yılın en kapsamlı kurumsal kimlik değişikliğini fark yaratacak bir görsellik ekleyerek hayata geçiriyor” diye konuştu.