Artstone, Yapı 2016 İstanbul Fuarı etkinlikleri kapsamında pazarlama faaliyetlerinde fuarlar ve diğer mecraların etkisiyle ilgili bir konuşma gerçekleştirdi. Artstone Genel Müdürü Bilal Emre Türkgeldi’nin konuşmacı olduğu etkinlikte, İç Mimarlar Odası Genel Başkanı Emrah Kaymak’ın moderatörlüğünde Nazar Şigaher (Daedalus Tasarım), Özlem Yalım (Tepta Aydınlatma), Tanıl Çokşenim (Tanıl Çokşenim Mimarlık), Ayça Kadıoğlu (Ayça Kadıoğlu Mimarlık), Feza Ökten Koca (Elips Tasarım) da önemli paylaşımlarda bulundular.
Fuar kapsamında özel tasarımlı standında ürün sunumlarını gerçekleştiren Artstone, davetli kitlesiyle, firma ürünlerini kullanan isimlerin yorumlarını dinledi ve değerlendirdi.
Genel Müdür Bilal Emre Türkgeldi şu tespitlerde bulundu: “Bizce fuarlar; tasarımın, estetiğin ve birbirinden farklı sunum türlerinin birbiriyle yarıştığı bir er meydanı. Burada bütün firmalar kendi ürünlerinin algılanma biçimlerini şekillendiriyor ve “tercih edilme sebebi” yaratıyor. Ürünün sergilenme biçimi esas pazarlanan öge haline geliyor. Dolayısıyla fuar stand tasarımının kalıcı, tekrarlanabilir, sürdürülebilir ve modüler olması, başka sergilerde de ürünü en doğru şekilde temsil edecek bir pazarlama enstrümanı oluşturuyor. Biz kendi firmamızda yıllardır özellikle bu nosyonun üzerinde durduk; konteyner temamızı esas tasarım ögesi olarak kullanıp, taşınabilir, tekrarlanabilir ve ürünün her bileşenini en doğru şekilde kapsayabilir bir ünite oluşturduk. Bu üniteyi taşıyıp başka yerlere, başka fuarlara götürdük. Bu anlamda firmanın tasarım kimliğini oluşturan ögelerden biri de fuarlar aslında; nasıl kendi ürününüzü en doğru yansıtan ilanlar, broşürler, kataloglar, videolar, sosyal medya mesajları yaratıyorsunuz; fuarlarda da ürünün mekânsal yerleştirmesini yapıyor, yine kurumsal kimliğe katkıda bulunuyorsunuz.”