Panorama Economy Dergisi tarafından ‘Essere Gren Conviene’ konferansında yayınlanan ve Roma’daki Università Roma Tre'den Sürdürülebilir Pazarlama Profesörü Carlo Alberto Pratesi gibi uzmanların katkılarıyla hazırlanan kitap, çevresel sürdürülebilirliğin ve pazarlamanın nasıl başarılı bir şekilde bir arada olabileceğini ve hatta üretim döngüleri etkisini ve çeşitli yeşil markaların piyasa ve çevre arasında olumlu sinerjiler oluşturarak tüketici ihtiyaçlarını nasıl yorumlayabileceğini ortaya koyuyor.
150’den fazla ülkede faaliyet gösteren uluslararası bir grubun parçası olan Ariston Thermo, kalite ve verimlilikten taviz vermeden çevresel tüketimi sınırlandırmak için 80 yıldan uzun süredir çalışmalarını devam ettiriyor. Ürün yelpazesi içerisinde akıllı kombi, kazan, su ısıtıcıları, entegre güneş sistemleri, ısı pompaları ve su ısıtıcıları olan Ariston Thermo, çevre dostu ürünlerini ve çevreci yaklaşımını teknoloji ile bir araya getirmeyi hedefliyor.