Archiprix Türkiye’nin Yeni Destekçisi Serra



Porselen karolarıyla, inşaat sektörünün önde gelen şirketi Seranit’in yeni markası Serra, dahil olduğu projelerle de sektörde büyük ses getirmeyi hazırlanıyor. Bu kapsamda Serra, Türkiye’de mimarlık alanındaki en iyi diploma projelerini seçmek üzere 18 yıldan bu yana düzenlenen Archiprix Türkiye ’nin ana sponsorluğu görevini üstlendi.

2012 yılı dahil olmak üzere altı yıl boyunca yarışmanın sponsorhuğunu sürdürecek olan Serra, genç mimarların ve sektörün geleceği için de önemli bir adım atmış oluyor. Mimarlık okullarını ortak bir platformda buluşturarak yapıcı bir rekabet ortamı yaratan ve mimar adaylarının ufkunu genişletmeyi hedefleyen Archiprix Türkiye, bu anlamda sektörde de beklenen ve takip edilen bir yarışma olarak dikkat çekiyor.

Serra’dan özel ödül: Hollanda’ya mimari gezi

Serra, bu yıl Archiprix Türkiye 2012 kapsamında 'Serra özel ödülü'yle de adından söz ettirecek. Bu yıl Serra özel ödülünü kazanacak öğrenci, Archiprix yarışmalarını ilk düzenleyen ülke olan Hollanda’ya gerçekleştirilecek bir mimari geziye katılma şansı elde edecek.