Porselen karolarıyla, inşaat sektörünün önde gelen şirketi Seranit’in yeni markası Serra, dahil
olduğu projelerle de sektörde büyük ses getirmeyi hazırlanıyor. Bu kapsamda
Serra, Türkiye’de mimarlık alanındaki en iyi diploma projelerini seçmek üzere 18
yıldan bu yana düzenlenen Archiprix
Türkiye’nin ana sponsorluğu
görevini üstlendi.
2012 yılı dahil olmak üzere altı yıl boyunca yarışmanın sponsorhuğunu
sürdürecek olan Serra, genç mimarların ve sektörün geleceği için de önemli bir
adım atmış oluyor. Mimarlık okullarını ortak bir platformda buluşturarak yapıcı
bir rekabet ortamı yaratan ve mimar adaylarının ufkunu genişletmeyi hedefleyen
Archiprix Türkiye, bu anlamda sektörde de beklenen ve takip edilen bir yarışma
olarak dikkat çekiyor.
Serra’dan özel ödül: Hollanda’ya mimari gezi
Serra, bu yıl Archiprix Türkiye 2012 kapsamında 'Serra özel
ödülü'yle de adından söz ettirecek. Bu yıl Serra özel ödülünü kazanacak
öğrenci, Archiprix yarışmalarını ilk düzenleyen ülke olan
Hollanda’ya gerçekleştirilecek bir mimari geziye
katılma şansı elde edecek.