Fransa'nın ünlü ve saygın gazetelerinden Le Figaro, İstanbul'un Nişantaşı ve İstinyePark'taki şık mağazaları ile Milano, Paris, Londra gibi moda merkezlerinden farksız hale geldiğini yazdı.
Yazıda, İstanbul'un özellikle moda devlerinin kentte faaliyete geçmesiyle birlikte son yıllarda gösterdiği olağanüstü gelişmeye dikkat çekildi. Yazıda, dünya çapındaki markaların İstanbul'da mağaza açmak için sıraya girdiği vurgulanarak, 'İstanbul Avrupa'nın en sıcak alışveriş adreslerinden biri haline geliyor' ifadesine yer verildi. Bottega Veneta, Chloe, Dolce&Gabbana, Etro, Fendi, Jimmy Choo, Paul Smith ve Yves Saint Laurent gibi dev markaların İstanbul'da ilk mağazalarını açmak için İstinyePark'ı tercih ettiklerine işaret edilen yazıda, "İnanmak için görmek gerekiyor. Ne Paris'teki Montaigne caddesinde, ne Milano'daki Montenapoleone caddesinde, ne de Londra'daki New Bond caddesindesiniz...
İstanbul'un Nişantaşı bölgesindesiniz. İstanbul Avrupa'nın en sıcak alışveriş adreslerinden biri haline geliyor" denildi.
Ünlü markalardan Fendi'nin genel müdürü Michael Burke'ün gazeteye yaptığı açıklama, İstinyePark'ın, İstanbul'un moda ve alışveriş durağı haline gelmesine yaptığı katkıyı da ortaya koyuyor. Burke, "Pazar 2004'ten beri hareketliydi, ama hemen bütün büyük markalar İstanbul'a şimdi ve birlikte geldiler. Çünkü daha önce uygun bir altyapı yoktu" şeklinde konuşuyor.