Türkiye'nin alışveriş merkezleri Antalya'dan sonra bu kez Adana'da bir araya
geliyor.
2010'un sağlıklı gelişim stratejilerini tartışmak amacıyla düzenlenen
toplantı, başarının ipuçlarını paylaşmayı, ortak sorulara yanıt aramayı, çözüm
üretmeyi ve geleceğe ışık tutmayı planlıyor. Alışveriş merkezlerinin 300
yatırımcısı ve yöneticisi aynı zamanda, perakende ve tedarikçi kuruluşların üst
düzey yöneticileriyle buluşacak, uluslararası katılımcılarla sektörü ve dünyayı
tartışacak.
Alışveriş Merkezi Yöneticileri İnceliyor Konferansın son günü, Türkiye'nin
en büyük alışveriş merkezlerinden biri olan M1 Tepe Adana'ya "study tour"
düzenlenecek. Bu gezi yeni fikirlere yol gösterici olurken, farklı bir şehirdeki
ziyaretçilerin alışveriş alışkanlıklarını gözlemleme ve yerinde inceleme fırsatı
sunacak.
Konferansın ana başlıkları şöyle:
- "Zor Zamanlar"
bitti mi? - 2010'da AVM'ler için hava durumu: Kara ikliminden Akdeniz
iklimine geçiyor muyuz? - 2010'da alışveriş merkezlerinin önündeki fırsatlar
ve tehditler - 2010'da dünya ve Türkiye ekonomisi ve alışveriş merkezlerine
etkisi - Pazarlamada sıra dışı düşünmek: Rekabette fark yaratacak taze bakış
açıları - Anadolu'da yerleşen perakendeciler, yeni markalar, mağaza karmasına
etkileri - AVM-perakendeci işbirliğinde türbülanstan çıktık mı? - Yeni
trend "yeşil" alışveriş merkezi olmak. Peki faydası ne? - Alışveriş merkezi
konseptlerinde ve tasarımda son trendler - Değişim ve çeşitlilik
yönetimi - AVM'lerde verimli enerji kullanımı - Müşteri gözüyle ve
rakamlarla doğru kampanyalar, etkisiz kampanyalar - Dünyadan ve Türkiye'den
başarı öyküleri - "Outler"ler: Gelişim yönü sağlıklı mı? - AVM yönetimi ve
kiralaması için yeni teknikler - "Sakızınızdan alabilir miyim?" diyen AVM
görevlisiyle doğru hizmet mümkün mü?