Alışveriş Merkezleri Konferansı 2009



Türkiye'nin alışveriş merkezleri Antalya'dan sonra bu kez Adana'da bir araya geliyor.

2010'un sağlıklı gelişim stratejilerini tartışmak amacıyla düzenlenen toplantı, başarının ipuçlarını paylaşmayı, ortak sorulara yanıt aramayı, çözüm üretmeyi ve geleceğe ışık tutmayı planlıyor. Alışveriş merkezlerinin 300 yatırımcısı ve yöneticisi aynı zamanda, perakende ve tedarikçi kuruluşların üst düzey yöneticileriyle buluşacak, uluslararası katılımcılarla sektörü ve dünyayı tartışacak.

Alışveriş Merkezi Yöneticileri İnceliyor
Konferansın son günü, Türkiye'nin en büyük alışveriş merkezlerinden biri olan M1 Tepe Adana'ya "study tour" düzenlenecek. Bu gezi yeni fikirlere yol gösterici olurken, farklı bir şehirdeki ziyaretçilerin alışveriş alışkanlıklarını gözlemleme ve yerinde inceleme fırsatı sunacak.

Konferansın ana başlıkları şöyle:

- "Zor Zamanlar" bitti mi?
- 2010'da AVM'ler için hava durumu: Kara ikliminden Akdeniz iklimine geçiyor muyuz?
- 2010'da alışveriş merkezlerinin önündeki fırsatlar ve tehditler
- 2010'da dünya ve Türkiye ekonomisi ve alışveriş merkezlerine etkisi
- Pazarlamada sıra dışı düşünmek: Rekabette fark yaratacak taze bakış açıları
- Anadolu'da yerleşen perakendeciler, yeni markalar, mağaza karmasına etkileri
- AVM-perakendeci işbirliğinde türbülanstan çıktık mı?
- Yeni trend "yeşil" alışveriş merkezi olmak. Peki faydası ne?
- Alışveriş merkezi konseptlerinde ve tasarımda son trendler
- Değişim ve çeşitlilik yönetimi
- AVM'lerde verimli enerji kullanımı
- Müşteri gözüyle ve rakamlarla doğru kampanyalar, etkisiz kampanyalar
- Dünyadan ve Türkiye'den başarı öyküleri
- "Outler"ler: Gelişim yönü sağlıklı mı?
- AVM yönetimi ve kiralaması için yeni teknikler
- "Sakızınızdan alabilir miyim?" diyen AVM görevlisiyle doğru hizmet mümkün mü?