Fatoş Burak Özdoğan, AkzoNobel Marshall’daki yenilenme hareketi kapsamında 2 bin 500 Marshall satış noktasının yenilenmesine ve mükemmel mağazacılık uygulamalarına geçişine bizzat liderlik etti. Özdoğan, yeni görevi kapsamında 'Ticari Satışlar, Marka ve Ürün Yönetimi, Renk Pazarlaması, İletişim ve Satış Sonrası Hizmetler ve Eğitim' konularından sorumlu olacak.
İletişim ve pazarlama alanında 15 yıllık deneyim
1973 Adapazarı doğumlu olan Fatoş Burak Özdoğan, 1992’de Galatasaray Lisesi’ni bitirdikten sonra 1998’de İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun oldu. Meslek hayatına Hillside City Club’da Resepsiyon ve Misafir İlişkileri Yöneticisi olarak başlayan Özdoğan, sırasıyla Quiksilver, Colin’s/Loft, CarrefourSA ve Domino’s Pizza’da, halkla ilişkiler, reklam, pazarlama, ticari ve finansal hizmetler departmanlarında yöneticilik görevleri üstlendi. 10 yılı aşkın süredir tekstil, moda, perakende ve yiyecek sektörlerinde iletişim ve pazarlama deneyimine sahip olan Özdoğan, 2010’dan bu yana AkzoNobel Marshall Ticari Pazarlama ve Ticari Satışlar Müdürü olarak görev alıyordu. Özdoğan, iyi derecede İngilizce ve Fransızca biliyor.