AIRONN Prömiyeri, İklimlendirme, Yangın Tesisatı ve Yapı Sektörlerini Buluşturdu
İklimlendirme sektörünün yeni ve dinamik markası AIRONN, geniş katılımlı bir
lansman toplantısıyla ürün gruplarını, marka değerlerini ve stratejilerini hedef
kitlesine ve basına sundu. 12 Mayıs 2011 tarihinde İstanbul Hilton Oteli’nde
gerçekleşen toplantıya, proje ve müşavirlik firmaları temsilcileri, teknik
müdürler ve işletmeciler, kamu ve özel sektör yatırımlarının üst düzey
yöneticileri ve danışmanları, müteahhit kuruluş temsilcileri ve basın mensupları
katıldı.
AIRONN Satış Yöneticisi Yasemin Fındık’ın, markanın
yapılanma sürecini, değerlerini, hedef ve stratejilerini özetleyen konuşması,
AIRONN’un ürün gruplarını ve toplantının odak noktasında yer alan
'yangın, duman fanları ve jet fanlar' sunumuyla devam etti.
Toplantıda, Otomasyon Uzmanı Sami Aslanhan da, 'AIRONN
Teknolojisi, CFD Analizi ve Jet Fan Otomasyonu' konulu bir sunum
gerçekleştirdi. Toplantının ilgi odağı ise, Prof. Dr. Abdurrahman
Kılıç’ın 'Otopark Duman Kontrolü ve Jet Fan Havalandırma
Sistemi' başlıklı konferansı oldu.
“Ürün ve hizmetleriniz, kurum olarak tasarladığınız şekilde
algılanırsa ‘marka’ olabilir”
AIRONN, Mekanik tesisat sektöründe ürün ve teknolojileri 25 yıldır
projelerle, şantiyelerle buluşturmanın tecrübesi üzerine kurulu TTM Teknolojik Tesisat
Malzemeleri firmasının tescilli markası. TTM Teknolojik
Tesisat Malzemeleri firmasının kurucusu ve yöneticisi Uğur
Akgül, AIRONN markasının doğuş sürecindeki yaklaşımlarını şöyle
özetledi:
“Sektörde, 25 yıllık yoğun bir çalışma dönemim var. Türkiye ISK sektörünün
kendi birikiminden ve uzmanlığından beslenen küresel bir marka yaratmanın
güçlüğü kadar gururunun da büyük olacağını gördüm. Ürün ve hizmetleriniz, kurum
olarak tasarladığımız şekilde algılanırsa marka olabiliyor. Öyleyse bir markanın
ardındaki en önemli güç, sürdürülebilir, evrensel değerler ve bunlardan taviz
vermeyen, azimli, yenilikçi vizyona sahip bir yönetim anlayışıdır. Vaatlerimizi
hedef kitlemize doğru aktarabilirsek, zamanında gerçekleştirebilirsek ve iyi bir
stratejik planlamayla yol alırsak bir ‘değer’ yaratabilir, güçlü bir ‘marka’ya
dönüştürebiliriz. AIRONN, bu düşünceyle yola çıktı. AIRONN dünyasını sektörümüze
tanıttığımız toplantıya katılımın bu denli yoğun oluşu, hedeflerimize karşı
güvenimizi güçlendirdi”.
TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri
TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri Ltd. Şti; genç, dinamik, yenilikçi ve
tecrübeli kadrosu ile Türkiye’de ve dünyada kendisini ispatlamış markaların
kalitelerine, yüksek hizmet kalitesini de katarak iş ortaklarına fayda sağlayan
bir satış pazarlama firması. 1987 yılından bugüne kadar kazandığı tecrübeleri
bir çatı altında toplayan ve ısıtma, soğutma ve havalandırma sektörüne hizmet
veren TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri Ltd. Şti., 'Alıcıya yarar sağlamayan
bir satış, satıcıya zarar getirir' felsefesini benimsiyor. TTM, iş ortaklarına,
paylaşımcılık ilkesi esasında güvenilir, sürekli ve “kazan – kazan” anlayışı
doğrultusunda uzun yıllar hizmet vermeyi hedefliyor.