AIRONN Prömiyeri, İklimlendirme, Yangın Tesisatı ve Yapı Sektörlerini Buluşturdu



İklimlendirme sektörünün yeni ve dinamik markası AIRONN, geniş katılımlı bir lansman toplantısıyla ürün gruplarını, marka değerlerini ve stratejilerini hedef kitlesine ve basına sundu. 12 Mayıs 2011 tarihinde İstanbul Hilton Oteli’nde gerçekleşen toplantıya, proje ve müşavirlik firmaları temsilcileri, teknik müdürler ve işletmeciler, kamu ve özel sektör yatırımlarının üst düzey yöneticileri ve danışmanları, müteahhit kuruluş temsilcileri ve basın mensupları katıldı.

AIRONN Satış Yöneticisi Yasemin Fındık’ın, markanın yapılanma sürecini, değerlerini, hedef ve stratejilerini özetleyen konuşması, AIRONN’un ürün gruplarını ve toplantının odak noktasında yer alan 'yangın, duman fanları ve jet fanlar' sunumuyla devam etti. Toplantıda, Otomasyon Uzmanı Sami Aslanhan da, 'AIRONN Teknolojisi, CFD Analizi ve Jet Fan Otomasyonu' konulu bir sunum gerçekleştirdi. Toplantının ilgi odağı ise, Prof. Dr. Abdurrahman Kılıç’ın 'Otopark Duman Kontrolü ve Jet Fan Havalandırma Sistemi' başlıklı konferansı oldu.

“Ürün ve hizmetleriniz, kurum olarak tasarladığınız şekilde algılanırsa ‘marka’ olabilir”

AIRONN, Mekanik tesisat sektöründe ürün ve teknolojileri 25 yıldır projelerle, şantiyelerle buluşturmanın tecrübesi üzerine kurulu TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri firmasının tescilli markası. TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri firmasının kurucusu ve yöneticisi Uğur Akgül, AIRONN markasının doğuş sürecindeki yaklaşımlarını şöyle özetledi:

“Sektörde, 25 yıllık yoğun bir çalışma dönemim var. Türkiye ISK sektörünün kendi birikiminden ve uzmanlığından beslenen küresel bir marka yaratmanın güçlüğü kadar gururunun da büyük olacağını gördüm. Ürün ve hizmetleriniz, kurum olarak tasarladığımız şekilde algılanırsa marka olabiliyor. Öyleyse bir markanın ardındaki en önemli güç, sürdürülebilir, evrensel değerler ve bunlardan taviz vermeyen, azimli, yenilikçi vizyona sahip bir yönetim anlayışıdır. Vaatlerimizi hedef kitlemize doğru aktarabilirsek, zamanında gerçekleştirebilirsek ve iyi bir stratejik planlamayla yol alırsak bir ‘değer’ yaratabilir, güçlü bir ‘marka’ya dönüştürebiliriz. AIRONN, bu düşünceyle yola çıktı. AIRONN dünyasını sektörümüze tanıttığımız toplantıya katılımın bu denli yoğun oluşu, hedeflerimize karşı güvenimizi güçlendirdi”.

TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri

TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri Ltd. Şti; genç, dinamik, yenilikçi ve tecrübeli kadrosu ile Türkiye’de ve dünyada kendisini ispatlamış markaların kalitelerine, yüksek hizmet kalitesini de katarak iş ortaklarına fayda sağlayan bir satış pazarlama firması. 1987 yılından bugüne kadar kazandığı tecrübeleri bir çatı altında toplayan ve ısıtma, soğutma ve havalandırma sektörüne hizmet veren TTM Teknolojik Tesisat Malzemeleri Ltd. Şti., 'Alıcıya yarar sağlamayan bir satış, satıcıya zarar getirir' felsefesini benimsiyor. TTM, iş ortaklarına, paylaşımcılık ilkesi esasında güvenilir, sürekli ve “kazan – kazan” anlayışı doğrultusunda uzun yıllar hizmet vermeyi hedefliyor.