Marshall Thermo's ile Çatı ve Cephe Fuarı'ndaydı

Marshall standı.

Marshall, bu yılki 3. Çatı ve Cephe Malzemeleri ve Teknolojileri Fuarı'na yeni ürünü "Thermo's" ve ısı yalıtımı konseptiyle katıldı.

3. Çatı ve Cephe Malzemeleri ve Teknolojileri Fuarı, 23 - 26 Mart 2006 tarihleri arasında CNR Expo'da gerçekleşti. Fuara, "Thermo's" ile katılan Marshall, ısı yalıtımın önemini, "Thermo's"un avantajlarını ve diğer ürünlerden farklılıklarını kullanıcılarla paylaştı. Yalıtımın tüm aşamalarını kapsayan eksiksiz bir ısı yalıtım sistemi olan bu ürün, farklı sıcaklıktaki iki ortam arasındaki ısı transferini azaltıyor, dış ısıyı içeri sokmadan içerideki ısıyı koruyor. Yani, hava koşuluna göre ısıyı kontrol ediyor.




Marshall Profesyonel Pazarlama Yöneticisi Murat Güney ürünle ilgili olarak, "Pazar, uzun zamandır Marshall'ın yalıtım alanında bir ürün çıkarmasını bekliyordu. Bu anlamda müşterilerimizin ve bayilerimizin teşvikinin rolü çok büyük. Bildiğiniz gibi, Marshall boya sektöründe Türkiye'de pazar lideri. Elbette uzun dönem hedefimiz yalıtım sektöründe de lider olabilmek. Thermo's yeni bir ürün bu nedenle orta vadede yüksek bir pazar payı hedefliyoruz. Ürünü kısa bir süre önce piyasaya çıkarmamıza rağmen, gelen taleplerin yoğunluğu bizi oldukça memnun etti" dedi.

"Thermo's Isı Yalıtım Sistemi"nin avantajları:

Enerji kullanımını optimum düzeyde tutarak, enerji etkinliğini arttırıyor.
Isıtma ve soğutma giderlerinde, yüzde 50-55'lere varan tasarruf sağlayarak, aile ve ülke ekonomisine katkıda bulunuyor.
Her türlü iklimde en iyi performansı gösteriyor.
Uzun ömürlü ve kalıcı çözümler üretiyor.
Binaların ömrünü uzatıyor, onarım masrafını azaltıyor.
Çevre kirliliğini azaltıyor.

Marshall, yüzde 50'nin üstünde enerji tasarrufu sağlayan ve binanın ömrünü uzatan "Thermo's Isı Yalıtım Sistemi"ni Ocak 2006'da piyasaya çıkardı. Kısa bir sürede farklı inşaat projeleri tarafından tercih edilen bu ürün, yüksek performansı ve dekoratif görüntüsüyle, kullanıcının büyük beğenisini kazandı.