2012'nin İlk Önemli İşbirliği Ideal Standard ve Kütahya Seramik'ten
Foto: Erkan Güral (solda) ve Yakup Fırat
Kütahya Seramik mağazalarını komple
banyo çözümleri sunan merkezler haline getirecek işbirliğinde imzalar atıldı.
Kütahya Seramik'in Mecidiyeköy'deki showroom'unda düzenlenen basın toplantısında
bir araya gelen Kütahya Seramik Porselen Turizm A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi
Erkan Güral ve Ideal Standard Türkiye Satış Pazarlama Müdürü
Yakup Fırat, banyo gereçleri üreticisi Ideal
Standard ve Jado markası ürünlerinin Kütahya
Seramik mağazalarında satışa sunulacağını açıkladılar. Söz konusu işbirliğiyle
Kütahya Seramik mağazalarından yer ve duvar seramiklerinin yanısıra, küvet,
hidromasaj sistemleri, banyo mobilyaları, vitrifiye seramik ürünler ve banyo
aksesuarları da temin edilebilecek.
"Sektörümüzün 2012'deki en önemli işbirliklerinden birine imza
atıyoruz"
Toplantıda konuşan Kütahya Seramik Porselen Turizm A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi
Erkan Güral , bir
yıl önce ortaya atılan bir fikrin gerçeğe dönüşmekte olduğunu
söyleyerek, "Sektörümüz açısından 2012'nin en önemli işbirliklerinden birini
gerçekleştirmiş olacağız" dedi. Türkiye ekonomisindeki hareketliliğin inşaat sektörüne
de yansıdığını, alınmış yapı ruhsatı sayısının da bunu gösterdiğini söyleyen
Erkan Güral, yeni işbirliğinin 2012 yılı için 18 - 20 milyon TL'lik bir hacim
yaratmasını beklediklerini, sonraki yıl için de en azından bu hacmi ikiye
katlamasını öngördüklerini söyledi.
Söz konusu anlaşma ile yurt genelindeki 400 bayilerinde 1 Şubat itibarı ile
Ideal Standard ürünlerinin satılmaya başlanacağını kaydeden Güral, ürünlerin
sergileneceği teşhir alanları dahil herşeyin stoklarında hazır olduğunu ifade
etti. Güral, bir yaşam alanı olarak tanımladığı mutfak ve banyoların göze ve
duyulara hitap ettiğine, seramiğin de artık bir 'kaplama' malzemesi olmaktan öte
tercihleri belirleyen ana unsurlardan biri haline geldiğine değindiği
konuşmasında, bu çerçevede işbirliğinin bir amacının da tüketicilere tek bir
merkezden ihtiyaç duydukları tüm ürünleri sunmak olduğunu belirtti. Sadece
mevcut Ideal Standard ürünleriyle yetinmeyeceklerini açıklayan Güral, ortak
tasarım geliştirmek ve üretmek için de çalıştıklarını, şu an kalıpların
hazırlanmakta olduğunu ve yıl içinde ortaya çıkacak ürünlerin vitrinde yerini
almasını beklediklerini sözlerine ekledi.
Ideal Standard International için model olabilecek bir
işbirliği
Erkan Güral'dan sonra söz alan Ideal Standard Türkiye Satış Pazarlama Müdürü
Yakup Fırat da, herkesin uzmanlık alanlarının farklı olduğunu, Ideal
Standard'ın özellikle ıslak hacimler konusunda ciddi bir know how'ı olduğunu
aktardı. Zengin bir ürün gamına sahip olan Ideal Standard'ın portföyünde karo
seramik olmadığını hatırlatan Fırat, Kütahya Seramik işbirliğiyle bir konsept
bütünlüğü sağlanacağını, bunun Ideal Standard International için de bir model
olabileceğini söyledi.