100 Ülkede Kale Grubu’nun Ürünleri Satılıyor



Kaleseramik’in yeni proje ve faaliyetleri, Divan Otel’de düzenlenen basın toplantısıyla paylaşıldı. Kaleseramik'in Türkiye’de yüzde 30’a varan pazar payı ile en yakın rakibinin 3 katı büyüklüğe sahip olduğunu söyleyen Kale Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Bahadır Kayan, “Türk seramik sektörünün amiral gemisi olan Kaleseramik’in bir yılda ürettiği karo (66 milyon metrekare), Almanya’nın yıllık toplam karo üretiminden daha  fazla. Bugün üretimde Avrupa’da 3’üncü, dünyada ise 12’nci sırada yer alan Kaleseramik olarak, sektörün amiral gemisi olmanın sorumluluğuyla, ‘trend belirleyici’, ‘işlevsel’, ‘çevreye dost’ ve ‘kaliteli’ kavramlarını ürünlerimize yansıtıyoruz” diye konuştu.

Smart anlayışı ile çevreci çözümler sunuyoruz

Dünyanın en ince ve en büyük porselen karosu olan Kalesinterflex’i üreten ilk firma olmanın yanısıra dünyanın tek ışık geçiren seramik karosunu da üreticisi olduklarının altını çizen Kayan, bugün seramik ile birlikte en yeni banyo tasarımlarını tüketicilere sunduklarını belirtti ve şunları söyledi:

“Tüketici için akılcı çözümler üreterek ‘smart’ felsefesi ile tasarladığımız, tasarrufa yönelik, çevreci ürünlerle dost çözümler sunuyoruz. Smart anlayışının yaşamı ve dünyayı değiştireceğinden hareketle, kullanıcıların hayatını kolaylaştıran ürünler üretiyoruz. Türkiye’nin en çevreci klozeti Kale Aquasmart ile yılda yüzde 55 su tasarrufu (6 litre yerine 2.7 litre su kullanımı ile 3.3 litre tasarruf) sağlıyoruz. Bu önemli orana göre, ülkemizde tüketicilerin tercih ettiği yaklaşık 200 bin adet Kale Aquasmart klozetlerle sadece bir yılda sağlanan su tasarrufu 730 milyon metreküpü buluyor. Genel eğilim çevreci ürünler yönünde ve tasarruf sağlayan ürünleri doğru anlattığımızda tüketici bu ürünleri tercih ediyor”.

Reklam Goruntulenme Bolumu


Kale 360 ile artık herkes kendi banyosunu tasarlayabiliyor

“Banyoyu banyo yapan her şey Kale’de” mottosuyla, banyoda geçirilen zamanı daha konforlu ve keyifli hale getirdiklerini ifade eden Kayan, yeni tasarım uygulaması ‘Kale 360’ ile sektör bazında dünyada bir ilke imza attıklarını kaydetti. Kale 360’ı kullananların sayısının 50 bini geçtiğini vurgulayan Kayan, şöyle devam etti:  

“Kale 360 ile artık herkes kendi banyosunu kendisi tasarlayabiliyor. ‘Kale 360’a; mobil, tablet ve tüm web erişim cihazlarında rahatlıkla kullanılabiliyor. Kale, Çanakkale Seramik ve Kalebodur ürünleri ile banyosunu dilediği gibi tasarlayabilen kullanıcılar, tasarımlarının üç boyutlu halini ve yaklaşık maliyetini görürken, kendilerine en yakın Kale satış noktasından online olarak teklif de isteyebiliyor. Banyonuzu değiştirmeyi ilk düşündüğünüz andan itibaren sizin için sorun olan-beğendiğiniz ürünlerin banyonuzda nasıl duracağından, bu ürünleri nasıl bir araya getireceğinize,ürünlerin yaklaşık maliyetinden hangi Kale mağazasından rahatlıkla ulaşabileceğinize kadar tüm konulara çözüm bulabileceğiniz www.kale360.com sitesine  girerek, hayalinizdeki banyoyu kolayca tasarlayabiliyorsunuz”.

Avrupa operasyonlarındaki lojistik üs İtalya

Kale Grubu’nun İtalya’daki marka yatırımının yansımalarını değerlendiren Kayan, “İtalya’nın 10 büyük seramik şirketinden biri olan Edilcuoghi ve Edilgres markalarını üreten Fincuoghi şirketini 2011 yılında satın almamızla birlikte, Avrupa‘da ihracat üssü oluşturduk. İtalya’nın, seramik alanında dünyada öncü ve güçlü bir ülke olmasının yanısıra Avrupa pazarına yakınlığı da yatırımımızı cazip hale getirdi. İtalya’daki fabrikamız ve depolarımızın sağladığı lojistik üs, bizim Avrupa operasyonlarımızı kolaylaştırırken, ihracatta daha geniş müşteri kitlesine ulaşmamıza yardımcı oldu. Bugün Avrupa’dan Amerika’ya, gelişen Ortadoğu’dan Afrika pazarlarına kadar 400’ü aşkın ihracat noktamız bulunuyor ve 100 ülkede Kale Grubu’nun ürünleri satılıyor” diye konuştu. EPD - Çevresel Ürün Deklarasyonu alan ilk Türk firması Kaleseramik

Kaleseramik’in, tüm ürün gruplarına EPD - Çevresel Ürün Deklarasyonu alan ilk Türk firması olduğunu hatırlatan Bahadır Kayan, “Bir ürünün hammadde tedariğinden, üretim, enerji tüketimi, atık yönetimi gibi tüm süreçlerindeki çevresel etkilerini şeffaflıkla ortaya koyan ‘çevre etiketi’ne sahip ilk Türk firması olarak, sektörde önemli bir adım attık. Çevre dostu üretim anlayışıyla dünya standartlarında üretim yapmanın bir göstergesi olan çok değerli ödüllere layık görülmemiz de, sürekli gelişen ve değişimi yöneten bir organizasyon olmanın eseridir. Kaleseramik, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından düzenlenen Sanayide Enerji Verimliliği Proje Yarışması’nda “Türkiye’nin En Verimli Endüstriyel Tesisi” unvanı ile birincilik ödülüne layık görüldü. Kaleseramik, ayrıca üretim sürecinde önemli oranda tasarruf sağlayan Enerji Verimliliği Uygulama Projesi’yle “İSO Çevre Ödülleri”nde Jüri Özel Ödülü’nü kazandı” dedi.

Reklam Goruntulenme Bolumu


Kaleseramik’in tasarım alanında önemli atılımlar yapıp, pazarda fark yarattığını ifade eden Bahadır Kayan, şunları söyledi:

“Kaleseramik bünyesinde geliştirdiğimiz tasarımların ve tasarım yönetimi alanında oluşturduğumuz stratejide emin adımlar ile ilerlediğimizi uluslararası düzeyde de birçok kez kanıtladık. Tasarım alanında yakın dönemde aldığımız ödül ve elde ettiğimiz başarıları şöyle sıralayabiliriz: Avrupa Tasarım Yönetimi Onur Ödülü’nü Eindhoven’daki Design Management Europe’tan, biri bütünsel banyo koleksiyonu olmak üzere 2 ayrı tasarımımız ile IF Design Ödülünü, merkezi Hannover’de olan If Design’dan, 4 ayrı tasarım ödülünü merkezi Como’da olan A Design’dan kazandık. Kale olarak merkezi Montreal’de olan ICSID’ye (International Council of Societies of Industrial Design) üye olduk. Bu alanda dünyanın en büyük kurumlarının üye olduğu bu organizasyonda olabilmek bizim için memnuniyet verici bir gelişme…”