Dedeman'dan Y Kuşağına Özel Yeni Otel Konsepti



Smart by Dedeman markasının Dedeman Grubu’na yeni bir ivme kazandıracağını söyleyen Dedeman Turizm Yönetimi A.Ş. Genel Müdürü Emrullah Akçakaya, 1981 ve 2000 yılları arası doğan, Y kuşağı olarak bilinen genç yetişkinlerin otellerden beklentilerinin farklılaştığını söyledi.

Y kuşağının; fiyat performansı, hizmet hızı, kalitesi, teknolojik altyapısı, şehir ile iç içe olmasına, tasarımının özgünlüğüne önem verirken, gerekli görmediği hizmetler için otellere para ödemek istemediğine dikkat çeken Emrullah Akçakaya, “Biz de buradan yola çıkarak Dedeman Grubu’nun üçüncü kuşak oteli olacak Smart by Dedeman markasını oluşturduk. Yeni otel markamız; Y kuşağı gibi düşünen, onlar gibi görünen ve onlar gibi davranan ‘akıllı bir yaşam’ önerisi olacak’’ dedi.

Akıllı tasarım ile erişilebilir yaşam tarzı
Smart by Dedeman markası ile kurulacak otellerin oda sayıları 50 ile 140 arasında olacak. Konsept; nitelikli konaklama, nitelikli kompakt oda ve kahvaltı, hızlı internet, son teknolojik alt yapı şeklinde düzenlenecek.

Smart by Dedeman Otelleri ile “affordable lifestyle” (erişebilir yaşam tarzı) sunacaklarını dile getiren Dedeman Turizm Yönetimi A.Ş  İş Geliştirme Direktörü Bilge Turcan, “Bu markada hedef kitlemiz, giderek konaklama sektöründe payı artan ve genelde iş gereği seyahat eden Y kuşağı. Y kuşağı fiyat/kalite performansına bakarken iş seyahati ile eğlenceyi birleştiriyor. Smart by Dedeman konsepti, değişen yaşam alışkanlıklarına ve yükselen beklentilere kusursuzca ayak uyduracak. Akıllıca tasarlanmış 20 metrekarelik odalarda bulunan her şey kullanışa uygun ve Y kuşağının evlerinde de sahip olmak isteyecekleri şekilde tasarlandı. Prestij sever, rahatlık arayan, pazarlık seven, iş ve eğlence birleştirerek seyahat eden Y kuşağına, akılcı bir fiyat-konfor performansıyla tatmin edici bir konaklama deneyimi yaşatacağız.’’ dedi.

Projenin mimarı Sezz Mimarlık, Sezer Kılıçer, projenin içmimari tasarımı ise Robin’s Design, Yeşim Kozanlı’ya ait.

 

Reklam Goruntulenme Bolumu