Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Bosch’un Örnek Erkeği, Eşini Sürprizlere Boğmaya Devam Ediyor

Bosch, yeni nesil ActiveWater Bulaşık Makinesi ile reklam filmini tüketicinin beğenisine sundu. Bosch’un kadına hak ettiği değeri, ona hak ettiği incelikte ürünler sunarak verdiği mesajı reklam filminde, yaptığı sürprizle karısına aynı özeni ve inceliği gösteren bir eş üzerinden anlatılıyor. Bosch, ActiveWater Bulaşık Makinesi’ne çatal bıçaklar

yapi.com.tr
1 Bosch’un Örnek Erkeği, Eşini Sürprizlere Boğmaya Devam Ediyor

Bosch, yeni nesil ActiveWater Bulaşık Makinesi  ile reklam filmini tüketicinin beğenisine sundu. Bosch’un kadına hak ettiği değeri, ona hak ettiği incelikte ürünler sunarak verdiği mesajı reklam filminde, yaptığı sürprizle karısına aynı özeni ve inceliği gösteren bir eş üzerinden anlatılıyor. Bosch, ActiveWater Bulaşık Makinesi’ne çatal bıçaklar için 3’üncü bir çekmece yerleştirerek tüketicilere hayatı kolaylaştıran bir çözüm daha sunuyor. Bosch Ev Aletlerinin ayrıntılara gösterdiği bu özenin aynısını, reklam filmindeki düşünceli eş de karısına karşı gösteriyor.

Bosch reklamlarında sürprizlere devam

Filmin konusu şöyle: Akşamki misafirlerine hazırlandığını anladığımız kadın, telaş içinde içeri girer. Tezgâhta bırakılmış fincanı söylenerek makineye koymak isterken, bulaşık makinesinin değişmiş olduğunu fark eder. Sürprizi yapan adam, makinenin 3. çekmece özelliğini heyecanla anlatırken, tüm koşuşturmaların müstakbel gelin için olduğu anlaşılır. Kadın, saklayamadığı bir kıskançlıkla adama çıkışır: “Dur bakalım; hemen evlendiler de! Hem farkında değilsin ama sen oğlundan daha heveslisin bu işe!” Oysa adamın bu çabasının amacı çok başkadır. Adam sürprizi sadece, evlilik yıldönümlerini unutan karısı için hazırlamıştır.

“Kadına gösterilen özen”

Altıncıduyu reklam ajansı, Bosch ActiveWater Bulaşık Makinesi reklam filminin arkasında yatan düşünceyi şöyle özetliyor: “ActiveWater Bulaşık Makinesinin en önemli özelliği çatal-bıçak ve fincanlar için tasarlanan 3. çekmecesiydi. Bu çekmecenin avantajları çok fazlaydı. Hem en değerli çatal bıçak takımlarını -çizilmeden- rahatlıkla yıkayabiliyordunuz hem de bu modelde opsiyonel hale gelen sepeti çıkardığınızda, 14 kişilik yemek takımını tek seferde sığdırabiliyordunuz. Filmde bu özellikleri, kafa karıştırmadan anlatmamız gerekiyordu. Ailede büyüme hayalleri kuran orta yaşlı bir çiftin, özellikle bu ürün için ideal olacağını düşündük. Filmin platformu zaten belliydi: Kadına hak ettiği değeri, hak ettiği incelikte ürünler sunarak veren Bosch’u yine, karısına aynı özeni ve inceliği gösteren bir eş üzerinden anlatmak.”

Bosch’un yeni bulaşık makinesi ActiveWater için yapılan reklam filmi, No Frost Kombi soğutucu filmiyle dönüşümlü olarak ekranlara geliyor.

Filmle ilgili bazı ayrıntılar ise şöyle: Film yine, gerçeklik duygusu hedeflenerek Kıvanç Baruönü tarafından tek plan çekilmiş. Filmin oyuncuları bu kez Zerrin Tekindor ve Ege Aydan.

Filmin Künyesi

Reklam Ajansı: Altıncı Duyu Reklam Film ve Komünikasyon Tic. A.Ş
Reklamveren: Bosch Beyaz Eşya
Ürün: Bosch ActiveWater Bulaşık Makinesi
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Yapım Şirketi: Kala Film
Müzik: İlhan Şeşen
Düzenleme: Attila Özdemiroğlu


http://www.yapi.com.tr/urunhaberleri/boschun-ornek-erkegi-esini-surprizlere-bogmaya-devam-ediyor_62068.html

Read Comment Section
1 Yorum Yorum Yaz
  • reklam filmini nasıl izleyebilirim? internette bulamadım. zizipos27@hotmail.com YANITLA
1 yorumdan 1 tanesi gösteriliyor. 
Yorumunuzu ekleyin
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!