Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.

Kale'nin Edilcoughi ve Edilgres'i Vitrine Çıktı

Kale Grubu, 3 ayrı salonda sergilediği seramik, banyo ve mutfak ürünleriyle UNICERA 24. Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda tüketicilerle buluştu. Grup, Edilcoughi ve Edilgres marka ürünlerini de ilk kez görücüye çıkardı. Grubun, İtalyan Fincuoghi şirketini geçen yıl satın almasıyla kurulan Kale Italia şirketinin Edilcuoghi ve Edilgres

yapi.com.tr
1 Kale'nin Edilcoughi ve Edilgres'i Vitrine Çıktı

br >
"Bilişm sektörü için Silikon Vadisi neyse, bizim için de İtalya'nın Sassuolo bölgesi o"

Karo seramik üreticisi İtalyan Fincuoghi firmasının satın alınmasının önemine de değinen Ersayın, İtalya'nın yaratıcı ve yenilikçi düşünen, bunu sanat ve kültürle buluşturabilen ve seri üretime de aktarabilen bir ülke olduğuna dikkat çekti ve şunları söyledi:

"İçinde bulunduğumuz sektör de, bütün dünyada tasarımla beslenen, tasarım yatırımıyla büyüyen, estetikle farklılaşan ve değer üreten bir sektör. Bilişm sektörü için Silikon Vadisi ne anlama geliyorsa, bizim sektörümüz için de İtalya'nın Sassuolo bölgesi o anlama geliyor. Grubumuzun böyle bir firmaya sahip olması, gelişen teknolojileri, tasarım eğilimlerini, malzemeyi, beşiğinde izleme şansını getirecek. Oradan alacağımız bu know-how ile kendi içimizde geliştirdiğimiz tasarım, ürün geliştirme, ar-ge know-how'ını birleştirdiğimizde, çok daha güçlü bir değer ortaya çıkacak. İtalyan estetiği, son yıllarda Türkiye'de de yükselişe geçen yenilikçi çözümler, tasarım yaklaşımları, teknolojiyi hızlı alabilme özellikleriyle birleştiğinde, çok özel bir harmoni çıkacak diye düşünüyorum".

"Her marka kendi dilini üretebiliyor olmalı"

Fincuoghi'nin satın alınmasının grubun tasarım ve inovasyon yaklaşımını nasıl etkileyeceği sorumuzu "Elbette önemli olan, bilgileri, değerleri daha da verimli kılabilecek şekilde paylaşmaktır" şeklinde yanıtlayan Ersayın, ancak her markanın kendi tasarım dilinin olması gerektiğini vurguladı.

"Zaten o firmanın kendi segmentinde kendi pazarı, ilişkileri var; o taraf kendi içinde gelişerek ilerlemeye devam edecek. Her marka ve ürün kategorisi, kendi dilini üretebiliyor ve geliştirebiliyor olmalı. Dolayısıyla bu ayrışma devam edecek. Otomotiv sektöründe de görüyorsunuz; birden çok marka aynı çatı altında birleşiyor, ama ortaya çıkan ürünlerin tasarım dilleri, yaklaşımları birbirinden çok farklı oluyor. Çünkü tasarım sadece ürünün boyutu, rengi, hacmiyle ilgili değil; felsefesiyle de ilişkilendirilmesi gereken bir yaklaşım. Ayrıca kullanıcıyla nasıl buluşuyor, kullanıcı onu hangi platformlarda hengi mekan kurgusu içinde değerlendiriyor, buna da bakmak lazım".

TÜMÜNÜ GÖSTER HABERİN DEVAMI:   1  |   2
ETİKETLER: firma
http://www.yapi.com.tr/haberler/kalenin-edilcoughi-ve-edilgresi-vitrine-cikti_91158.html

Read Comment Section
1 Yorum Yorum Yaz
  • Detaylı bilgi için çok teşekkürler. Oldukça yardımcı. Bu arada aşağıdaki linkden Kale'nin Unicera fuarındaki çalışması ile ilgili dün Designmixer blogunda yazdığım yazıya da ulaşabilirsiniz: http://designmixer.wordpress.com/2012/03/19/kale-gene-tasarimcilari-heyecanladirmayi-basardi/ Tijen YANITLA
1 yorumdan 1 tanesi gösteriliyor. 
Yorumunuzu ekleyin
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!