BR> Sosyal sorumluluk
alanında da önemli çalışmalara imza atan bauMax’ın günlük iş akışı içerisinde
ağırlık verdiği konuların başında enerji tasarrufu sağlamaya yönelik tedbirler,
çalışanların gelişimine yönelik tedbirler, modern sanat ve sosyal sorumluluğun
geliştirilmesi gibi konular geliyor.
Topraktan ısı elde
etme
Uzun yıllardır enerji tasarrufu konusunda çalışmalar
yürüten bauMax, her bauMax marketinde tasarruflu aydınlatma kullanıyor ve yeni
marketlerin konumlandırılacağı alanlarda alternatif enerji kaynakları arayışına
gidiyor. Bu bağlamda birçok bauMax marketinde topraktan ısı elde etme sistemi
kullanılıyor. Sistem sayesinde her markette CO2 (karbondioksit) atığı yüzde 75
oranında düşürülebiliyor. bauMax marketlerindeki tasarruflu aydınlatma sayesinde
ise yüzde 30 enerji tasarruf ediliyor. Bunların dışında bauMax lojistik sistemi,
yılda 1 milyon kg CO2 atığı tasarruf edecek şekilde tasarlandı.
Çağdaş sanata yatırım
Avusturya’da
bulunan Essl Müzesi çerçevesinde çağdaş sanatı destekleyen bauMax'in kurucusu ve
bugünkü denetim kurulu başkanı Prof. Karlheinz Essl ve eşi
Prof. Agnes Essl, 35 yılı aşkın bir süredir çağdaş sanat
koleksiyonu yapıyorlar. 2000 yılında Viyana yakınlarında Klosterneuburg'da
açılan müzede şu anda Avrupa'nın en önemli özel koleksiyonları arasında sayılan
6 bini aşkın uluslararası çağdaş sanat eseri yer alıyor.
bauMax
“İnsana Değer Programı”
Çalışanlarına yatırım yapma konusunu
önemseyen bauMax, bu alanda yaptığı çalışmalarla iki kez 'Avrupa’nın en iyi 100
işvereni' listesinde yer aldı. Çalışma atmosferine özellikle önem veren bauMax,
çalışanlarına kendilerini geliştirme olanağı ve uluslararası alanda kariyer
imkanları sunuyor.
25 yılı aşkın süredir kendini engelli vatandaşlara
destek olmaya adayan firma, bulunduğu ülkelerde çeşitli kurumlarla ortaklığa
giderek engelli vatandaşları destekleyici faaliyetler yürütüyor. Tüm
mağazalarında 200’ün üzerinde engelli çalışanı bulunan bauMax, bütün bu
projelerin dışında üç yıl önce 'Essl Sosyal Ödülü'nü hayata geçirdi. 1 milyon
Euro değerindeki bu uluslararası ödül, yoğun çabalar göstererek şahsi birtakım
sosyal inisiyatifleri efektif ve başarılı bir şekilde yönetebilen kişilere
veriliyor.
Uluslararası bir firma olarak girdiği her ülkede, ürün ve
hizmet seçimini yaparken mutlaka ülkenin ve de bölgenin istek ve ihtiyaçlarını
dikkate alan bauMax, Türkiye’de fiyat ve ürün çeşitliliği üzerine yoğunlaşıyor.
İki yılı aşkın bir süredir geniş bir ekip ile müşteri beklentilerini en iyi
şekilde karşılayacak bir konsept yaratmak için çalışan bauMax Türkiye Genel
Müdürü Jörg Bierlein ile İnşaat ve Pazardaki genişlemeden sorumlu PVN Genel
Müdürü Remzi Bayoğlu, bu çalışmada öncü rol
oynadılar. bauMax Akademi
bauMax Akademi,
kendi işini kendisi yapmak isteyenlere projelerinde en iyi desteği vermek için
çeşitli kurslar düzenleyecek, ürün seçimleri ve uygulamalar konusunda destek
olacak. Müşteriler yer döşemesi, boyama gibi konularda düzenlenecek kurslara
katılabilecekler. bauMax, her ne kadar DIY (kendin yap!) felsefesinin
öncülerinden olsa da, tamirat ve tadilat işleriyle kendisi uğraşmak
istemeyenlere de vereceği hizmetlerle destek olacak. Müşteriler markete
geldiklerinde istedikleri her türlü konuda onlara destek olacak uzman personeli
bulacaklar. İsteyen müşteriler nakliye, montaj gibi işin profesyonelleri
tarafından sunulan hizmetlerden faydalanabilecekler.
Ticari
Dünya
Ustalar, işletmeler, müteahhitler gibi ticari müşteriler,
bauMax’ta sunulan 'Ticari Dünya' kartından faydalanarak, kendilerine özel proje
danışmanlarından destek alabilecekler. Ticari Dünya müşterilerinin kendilerine
ait özel alanları olacak ve kasalardan işlerini daha hızlı
halledebilecekler. İnşaat alanında danışmanlık almak isteyen müşteriler
yerlerinde ziyaret edilerek, proje bitimine kadar istedikleri danışmanlık
hizmetini alacaklar.
|