|
|
|
|
|
Haber Bülteni /
Tarih: 27 Nisan 2009
|
|
|
|
|
|
|
|
İSDEMİR'de Maaşlar 1 Mayıs'ta Kesilecek
İskenderun Demirçelik A.Ş (İSDEMİR) Genel Müdürü İsmail Akçakmak, işçi maaşlarındaki yüzde 35'lik düşüş kararının 1 Mayıs 2009'dan itibaren uygulamaya konulacağını, yayınladığı genelgeyle duyurdu. Akçakmak, genelgede, tesislerin en değerli varlıklarının çalışanlar olduğunu... »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doğal Hayatı Koruma Vakfı'ndan Uyarı
HABERLER
»
GÜNDEM
Türkiye Doğal Hayatı Koruma Vakfınca hazırlanan, "Suyun Yeryüzündeki Serüveni" adlı kitapta, 2050 yılına gelindiğinde Güney Afrika’da, Güney Avrupa’da, Orta Doğu’da ve Amerika’nın kuzeybatısındaki ırmaklardaki su miktarında...
|
|
|
|
Nükleer Karşıtı Açıklama Yaptılar
HABERLER
»
GÜNDEM
TMMOB Ankara İl Koordinasyon Kurulu "Çernobil’i Unutma, Geleceğine Sahip Çık" talebiyle Türkiye Atom Enerjisi Kurumu (TAEK) önünde basın açıklaması yaptı.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
„Becoming Istanbul“ Önce Bahreyn'e Sonra da Berlin'e Gidiyor
SERGİLER
Düzenleyen: Garanti Galeri
Tarih:
Yer: Al Riwaq Gallery , Al Manama, Bahreyn / DAZ, Berlin, Almanya
|
|
|
|
“Mimar Sinan Yapıları”
SERGİLER
Düzenleyen:
Tarih: 1 Nisan 2009 -
24 Nisan 2009
Yer: Mimarlar Odası Büyükkent Şubesi, Yıldız Dış Karakol Binası, Beşiktaş, İstanbul
|
|
|
|
|
|
MİMED 2009 Mimarlık Öğrencileri Proje Ödülleri
YARIŞMA DUYURULARI
Mimarlık Eğitimi Derneği (MİMED) tarafından her sene periyodik olarak açılan “Mimarlık Öğrencileri Proje Ödülleri”nin bu sene sekizincisi gerçekleştiriliyor. Mimarlık lisans programlarına kayıtlı öğrencilerin mimari proje stüdyolarının “2007-2008 bahar” ve “2008-2009 güz” yarıyıllarını kapsayan yarışma, mimarlık alanında ulusal, açık ve tek
|
|
|
|
Design & Construct 2009
YARIŞMA DUYURULARI
Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Bölümü öğrencilerinin bir araya gelerek oluşturduğu Boğaziçi Üniversitesi Yapı Kulübü (BÜYAP), 22 - 23 - 24 Nisan tarihlerinde üçüncüsü düzenlenecek olan Boğaziçi Üniversitesi Design & Construct Üniversiteler Arası Öğrenci Çelik Köprü Yarışması organizasyonu ile yine akademik ve sosyal hayatı buluşturmayı
|
|
|
|
|
|
|
|